Lola Pagola Skrevet 12. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 flere som googlet bootstrap paradox i går? Siter
Lola Pagola Skrevet 29. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2015 Argh irritert, har ikke sett siste episode, og så noe på facebook jeg ikke burde sett.Samme skjedde sist gang, møkkiriterende å vite utfallet av slike episoder. Så ikke mer face før jeg har sett episoden i kveld, selv om den er litt ødelagt nå. Siter
Debbie Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Sikkert SPOILERALERT.. og jeg har endelig fått ihende sesong 5. Og de weeping angels er så ***** skumle...brrrrrr. Og jeg vet ikke helt hva jeg synes om den nye doktoren enda... men deilig å komme i doctor who modus igjen:) Siter
Lola Pagola Skrevet 29. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2015 Jeg liker ham godt nå faktisk, og Clara og. Tok litt tid, begge kom liksom så brått på. Skal vi gjøre slik at alle spoilere fra nyeste sesong legges i spoiler? Den dingsen til høyre som forhåndsviser er jo litt skummel. .. alternativt ikke komme med spoiler før nederst i innlegg, for det forhåndsvises jo ikke. Spoiler forrige episode Spoiler Clara da! det var trist, akkurat når jeg begynte å like henne! Men liker sint doktor. Siter
Malinka Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Helt enig med @Lola Pagola, de tok litt tid til å bli vant til men jeg liker begge nå. Og enig med spoiler og siden jeg har sett denne ukes episode så gleder jeg meg til neste!!! :Aww: Siter
Turb Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Var i Roma for en stund siden og kom plutselig på weeping angels... herregud så ekkelt det var før jeg klarte å ta meg sammen - ja jeg vet jeg er teit, men ble paranoid en stund 1 Siter
Caroline Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Hvor ser dere siste sesongen? Ække så god på å finne sånne steder. Brukte en evighet hver gang jeg skulle finne specials fra de tidligere sesongene. Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 På 29.11.2015, 20.33.41, Caroline skrev: Hvor ser dere siste sesongen? Ække så god på å finne sånne steder. Brukte en evighet hver gang jeg skulle finne specials fra de tidligere sesongene. Ser på tvmuse.eu, linker i kommentarfeltet, ofte merket som spam. Ha på adblock de som legger ut linker har ofte en avatar der det står link. Finnes mange slike sider, jeg bruker denne fordi man kan lage sin egen tv-oversikt der. ... Har folk sett forrige episode eller? Sesongens beste tror jeg, for min del. Satt igjen med et woooow! Siter
Wachita Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 På 29. november 2015 kl. 14.56.14, Debbie skrev: Sikkert SPOILERALERT.. og jeg har endelig fått ihende sesong 5. Og de weeping angels er så ***** skumle...brrrrrr. Og jeg vet ikke helt hva jeg synes om den nye doktoren enda... men deilig å komme i doctor who modus igjen:) 2 Siter
Turb Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 CLARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 Siter
Malamuten Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Skrevet 17. Desember 2015 Fikk kinobiletter til christmas special på Prinsen 2. juledag Og det til hele 25 kr stykket 2 Siter
Siljus Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Skrevet 17. Desember 2015 Fikk tak i biletter vi og, @Malamuten ikke til samme pris, men hey! Worth it :D 1 Siter
Malamuten Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Skrevet 17. Desember 2015 Akkurat nå, Siljus skrev: Fikk tak i biletter vi og, @Malamuten ikke til samme pris, men hey! Worth it :D Absolut worth it Gleder meg skikkelig 1 Siter
Siljus Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Skrevet 17. Desember 2015 Vi gleder oss masse vi og, jeg og en ansatt :D Det bruker jo alltid å være god stemning på sånne kinovisninger Siter
Wachita Skrevet 19. April 2016 Rapporter Skrevet 19. April 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Herlig Sesong 9 ligger ute på norsk netflix nå! 1 Siter
Malinka Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Det har akkurat blitt lagt ut på fb siden at de skal annonsere en ny companion i morgen....... 1 Siter
ToneS Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Hva tror dere om den nye companion? Siter
Wachita Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Jeg gleder meg veldig! Syns hun virker kjempe kul! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Det blir spennende dette blir den siste sesongen til Moffat, har forhåpninger til at han går ut med et smell ? 2 Siter
Debbie Skrevet 5. Mai 2016 Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Jeg skal til på sesong 8. Gledegruer meg til ny doktor. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 Jeg skal til på sesong 8. Gledegruer meg til ny doktor. Han er bra tok litt tid for meg å bli vant med ham, men han tar seg virkelig opp nå blir det trist når han forsvinner. 2 Siter
Debbie Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Skrevet 11. Juni 2016 Hei Jeg har sett sesong 7, med Matt. Og når jeg begynner på sesong 8 er det plutselig Capaldi. Hva har jeg gått glipp av? Kan noen vær så snill å fortelle meg hva som har skjedd? Er ganske forvirret her nå. PLEASE HELP ME!!! Siter
Caroline Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Skrevet 11. Juni 2016 Jeg har aldri vent meg helt til Capaldi, skal jeg innrømme. Matt var definitivt min favoritt med David som en god nummer 2. Siter
Recommended Posts