MissHeike Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Jeg vil gjerne bli med, om jeg kan. 1 Siter
Ulrikke Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Jeg har også lyst til å være med! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Dette kunne vært interessant, men jeg har ikke boken. Er det mulig å bli med som observatør først Også eventuelt kjøpe boken og bli med skikkelig om det er av interesse? 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Jeg har heller ikke boken enda. (Ønsker meg) men meldte meg inn i fb gruppen. Vi blir med å trene 1 Siter
Ulrikke Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Hvor er fb-gruppa? Er jeg blind? ;-) Har heller ikke boka, men det kan vel ordnes... 1 Siter
Anette Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Man trenger overhodet ikke boka altså :-) 1 Siter
Helianthus Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2014 Hvor er fb-gruppa? Er jeg blind? ;-) Har heller ikke boka, men det kan vel ordnes... Kommer du ikke til gruppa med denne lenken: https://www.facebook.com/groups/hundesonensonlinetrening/ ? Du er ikke nødt til å ha boka, men hvis du har valp/fersk hund så er det en veldig god bok å ha Jeg håper det kommer en del 2 snart også. Siter
Ulrikke Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Da har jeg sendt forespørsel! Dyret er 5 mnd, men boka er sikkert god å ha selv om vi går på kurs! 1 Siter
Helianthus Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2014 @Gro , er du med også? Siter
Gjest Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Vi trener ca ingenting så kanskje dette hadde vært en bra måte å få inspirasjon på Siter
Helianthus Skrevet 16. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2014 Dytter litt på denne! Det er en kjempefin gruppe der nå, men vi har plass til flere 1 Siter
Raksha Skrevet 16. November 2014 Rapporter Skrevet 16. November 2014 Kan det være noe for meg tro? Hmmm... *titte på skrangleverkene og basselusken* Vi prøver. Kanskje vi lærer noe 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Siden vi sansynerligvis får ha stue/kjøkken trening en stund framover melder vi oss også inn. Er ikke så greit å ha skadet tredeputene på begge forlabbene Siter
Siljesen Skrevet 25. November 2014 Rapporter Skrevet 25. November 2014 Jeg vil gjerne bli med! (Om det ikke er for sent) har boken, men har ikke kommet skikkelig igang med den enda, og vil gjerne få litt pådytt til å jobbe med den. Har meldt meg inn i fb gruppa. Supert tiltak 1 Siter
Guest Klematis Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Kanskje jeg burde melde meg inn her...ønsker meg den boka til jul. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Er det noen aldersgrense/ nivågrense på fb gruppen? Blir mye hjemme trening om vinteren, så en online gruppe hadde vært gøy 1 Siter
Helianthus Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2014 Er det noen aldersgrense/ nivågrense på fb gruppen? Blir mye hjemme trening om vinteren, så en online gruppe hadde vært gøy Treningen passer for alle som vil trene hund og trener "positivt" :-) Alle tar ansvar for sin egen trening, og kommer med innspill til andres trening. Hvordan og hvor mye man deltar er helt frivillig, det eneste kriteriet er at man deltar og ikke bare er et usynlig medlem Håper du prøver det ut! 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Treningen passer for alle som vil trene hund og trener "positivt" :-) Alle tar ansvar for sin egen trening, og kommer med innspill til andres trening. Hvordan og hvor mye man deltar er helt frivillig, det eneste kriteriet er at man deltar og ikke bare er et usynlig medlem Håper du prøver det ut! Faren er vel heller at jeg deltar for MYE Filmer mye av treningene våre og synes det er kjempe artig å se andres filmer/lese om andres trening så innbiller jeg meg at andre også liker å se/lese mitt *host* 2 Siter
Enirtak Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Jeg vil kjempegjerrne bli med. Skal bestille boken asap. 1 Siter
Helianthus Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2014 Bare bli med uten boken også 1 Siter
Monikawt Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Jeg vil gjerne være med vet ikke hvor aktiv jeg blir, men vil gjerne være med å få inspirasjon! hvis det er greit? 1 Siter
rosinbolle Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Hvor får jeg kjøpt den boka? ser den er på svensk, finnes det en norsk oversettelse også? 1 Siter
Recommended Posts