Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilken rasehund har du?


dalmatiner

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar
En Chow Chow hanne på 11 mnd og  

en Hollandsk Gjeterhund Hanne på 4 mnd.

HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall!

Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall!

Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd

Se på bilder på min hund (cody,the dutch) og utstilling (oppstillingsbilder) jeg er så misunnelig at jeg gremmes. :mrgreen: Det er faktisk (nå tuller jeg ikke) nummeret før jeg gir beng i hele krøllbelgerdilla mi og bestiller en hollender.Fy han er nydelig!*vil Ha* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk.

Du skal ha terv du 8)

Jeg derimot skal kanskje ha Hollender kjenner jeg..(lar meg aldri påvirke av valpebilder :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du JRT? det visste jeg ikke!

.

Jepp.Lille Jonas.Han var min første egne hund.Desverre bor han stort sett hos pappaen sin for tiden.Jeg sliter med å få han til å gå overens med andre hunder som er mine.(han går godt overens med andres hunder,uansett kjønn stort sett,men altså ikke hvis de er mine :roll: )

Og kjeder han seg lett på bøgda.Bygutt vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...