Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilken rasehund har du?


dalmatiner

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

skulle vi ta med alderen også???

okei da begynner jeg:

Samojeden Aiwa, 4 år(ble det 26 november)

Japaneren Tinka(som alle tror Aiwa er mor til 6 år i april(gammlemor)

Småen (datter av Tinka) oi hun er jo snart 3 år jo 22 februar(ikke lenge til)

Astrix 2 år 25 mai

Valpene til Tinka 8 uker 25/1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Xoloitzcuintle, hårløs hann på 1,5 år (bildet)

og chinese crested, hårløs hann på 3 år.

:)

At du klarer å huske navnet på rasen din! måtte hatt med meg jukselapp hver gang jeg gikk tur jeg, i frykt for at noen skulle spørre hvilken rase det var :D

(hvordan uttales navnet forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du klarer å huske navnet på rasen din! måtte hatt med meg jukselapp hver gang jeg gikk tur jeg, i frykt for at noen skulle spørre hvilken rase det var :D

(hvordan uttales navnet forresten?)

:):D

Tenkte det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du klarer å huske navnet på rasen din! måtte hatt med meg jukselapp hver gang jeg gikk tur jeg, i frykt for at noen skulle spørre hvilken rase det var :D

(hvordan uttales navnet forresten?)

hihi ja.. fikk litt trening under manisk Google´ing i halvannet år før jeg fikk han :D Tror det uttales omtrent Scho-lo-its-kvint-lii (uten at jeg skal garantere det :D ) men alle sier Xolo (scholo, eller solo her).

Etter et par spørsmål "hæ, Solo?" pleier jeg og si stor type naken mexikaner, men da sier alltid folk "Jammen de er små de, det har jeg lest, nemlig", så jeg prøver å unngå det. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja.. fikk litt trening under manisk Google´ing i halvannet år før jeg fikk han  :D Tror det uttales omtrent Scho-lo-its-kvint-lii (uten at jeg skal garantere det  :D ) men alle sier Xolo (scholo, eller solo her).  

Etter et par spørsmål "hæ, Solo?" pleier jeg og si stor type naken mexikaner, men da sier alltid folk "Jammen de er små de, det har jeg lest, nemlig", så jeg prøver å unngå det.   #-o

He-he. Tror aldri jeg har stavet meg igjennom hele. Holder meg til "stor mexicansk nakenhund" eller "xolo". jeg.

Beyond, hvis folk skal krangle om at de "egentlig er små", får du si at han har blitt så stor fordi han spiser folk som kommer med dumme påstander!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...