charlotte Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 En labrador tispe på 9 mnd og en chihuahua hann på 8 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Blandings hund , 6 år gammel, tispe . Valp - Til høsten, Aussie eller Collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 akkurat no 9 stk japansk spisshund(6 valper og 3 voksne) også har vi 1 stk samojed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 har 2 papilloner (hanne på 13 mnd og en tispe på 7 mnd) og en flatcoated retriever tispe på 7 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Amerikansk Staffordshire Terrier. Gutt på 26mnd. :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 2 Cavalier gutter på 2 og 9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jeg har 2 cavalierer. En hanne på 5,5 år og ei tispe som er 14uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Irsk Ulvehund på 10 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Australsk Kelpie-2år i mars. Working Springer-var 2 i november. (samboers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 En Chow Chow hanne på 11 mnd og en Hollandsk Gjeterhund Hanne på 4 mnd. HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall! Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall! Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd Se på bilder på min hund (cody,the dutch) og utstilling (oppstillingsbilder) jeg er så misunnelig at jeg gremmes. :mrgreen: Det er faktisk (nå tuller jeg ikke) nummeret før jeg gir beng i hele krøllbelgerdilla mi og bestiller en hollender.Fy han er nydelig!*vil Ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jack Russel Terrier og Groenendael Har du JRT? det visste jeg ikke! Borzoi, Bichon havanais. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk. Du skal ha terv du 8) Jeg derimot skal kanskje ha Hollender kjenner jeg..(lar meg aldri påvirke av valpebilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Har du JRT? det visste jeg ikke! . Jepp.Lille Jonas.Han var min første egne hund.Desverre bor han stort sett hos pappaen sin for tiden.Jeg sliter med å få han til å gå overens med andre hunder som er mine.(han går godt overens med andres hunder,uansett kjønn stort sett,men altså ikke hvis de er mine :roll: ) Og kjeder han seg lett på bøgda.Bygutt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Har en nydelig Old English Sheedog tispe på snart 6 mndr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 En mudi hannhund på 9.5 år, og en Border collie hann på straks 4 år. Masse bilder på hjemmesida vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 2 stk chihuahua ! Speedy på snart 2 år og Casper på 9 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 En Dobermann på 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Har 2 stk Lancashire Heeler. Pondus, snart 4 år og Kara 5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 rottweiler hann på 20 mnd og collietispe på8 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Papillon-tispe på 11 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Papillon hann, på ca 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 2 stk shetland sheepdog Mala på 2 år Enya på 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 En golden retriever tispe på snart seks år( :-o hun begynner å bli gammel!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar