mokken Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Høres ut som hun er helt midt i blinken! Siter
MegaMarie Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Så nydelig hun ser ut Gleder meg til å se hvordan hun blir som stor! Siter
Mackenzie Skrevet 10. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 I dag har vi vært ute og tatt en del bilder, desverre ble ikke resultatet så bra. Men i et bilde kom øyefargen hennes ganske godt fram for en gangs skyld, og siden jeg selv er så fascinert av det så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere. Det venstre øyet hennes har altså blå flekker, det er ikke bare refleksjon 2 Siter
Aya Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 I dag har vi vært ute og tatt en del bilder, desverre ble ikke resultatet så bra. Men i et bilde kom øyefargen hennes ganske godt fram for en gangs skyld, og siden jeg selv er så fascinert av det så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere. Det venstre øyet hennes har altså blå flekker, det er ikke bare refleksjon Hun er kjempe, kjempesøt! Flere bilder!! Zima har forresten også et halvt blått/halvt brunt øye. Siter
Mackenzie Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Så kult @Aya! Kenzies mor har også det, og jeg syns det er så stilig Her kommer et par bilder til, det var vel egentlig alle som ble sånn passe brukbare: Også et actionbilde da, i farta 8 Siter
rosinbolle Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Åh, så utrolig søt hun er! Hihi, det ser nesten ut som hun har på seg bukse på første bildet. Hun har kule tegninger Siter
Aya Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Kjempe, kjempesøt! Blir det til at du flytter til Kristiansand til høsten? Da hadde det vært koselig å treffes Det er sjelden Zima får treffe andre sheltier nå om dagen. Du har vel merket det allerede, men har man først hatt en sheltie i hus er det vanskelig å slutte Jeg tror alltid jeg kommer til å ha en sånn liten lykkepille. Siter
Mackenzie Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Åh, så utrolig søt hun er! Hihi, det ser nesten ut som hun har på seg bukse på første bildet. Hun har kule tegninger Hehe ja, hun har noen spesielle tegninger. Så utrolig skjønn Sånn helt objektivt sett er jeg veldig enig med deg Kjempe, kjempesøt! Blir det til at du flytter til Kristiansand til høsten? Da hadde det vært koselig å treffes Det er sjelden Zima får treffe andre sheltier nå om dagen. Du har vel merket det allerede, men har man først hatt en sheltie i hus er det vanskelig å slutte Jeg tror alltid jeg kommer til å ha en sånn liten lykkepille. Jeg tror kanskje det, men jeg er utrolig ubesluttsom og akkurat nå er det flere ting jeg vurderer. Men det hadde absolutt vært koselig å treffes hvis det blir til at jeg flytter til Kristiansand! Og ja, det er veldig sånn at har man først hatt sheltie i hus er det vanskelig å forestille seg et liv uten Siter
MissHeike Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Åh så søt, pappaen hennes er den fineste Sheltien jeg vet om 1 Siter
Mackenzie Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Æsj, jeg er så dårlig på å oppdatere! Her kommer i alle fall litt flere bilder av lille trollbolla mi: Blomsterfixen i ørene hennes har falt ut, og jeg får ikke det nye til å sitte fast uansett pokker hva jeg gjør. Noen gode tips? Hun har nemlig begynt tannfellingen og ørene reiser seg. 3 Siter
Ganzie Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Jeg bruker tyggis, jeg Sitter veldig bra, og så lukter bikkja friskt mint Extra-tyggis har jeg brukt på begge mine. Siter
Mackenzie Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Jeg bruker tyggis, jeg Sitter veldig bra, og så lukter bikkja friskt mint Extra-tyggis har jeg brukt på begge mine. Hm, ikke så dumt! Tygger du den mye før du setter den på? Siter
Lunatic Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Så nydelig hun er! Fantastisk vakker farge! 1 Siter
Mackenzie Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Så nydelig hun er! Fantastisk vakker farge! Takktakk Fargen er nydelig, når pelsen er ren! Nå derimot .... vel, la oss bare si at hun skal bli badet i dag 1 Siter
Ganzie Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Hm, ikke så dumt! Tygger du den mye før du setter den på? Tygger den et par minutter så det meste av søtstoffet er borte og den er passe klissete 1 Siter
Mackenzie Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Åå, så pen og fluffy! Veldig fluffy! Men det er ikke helt praktisk da, måtte stusse bakenden senest i dag fordi det henger seg dritt fast Siter
Mackenzie Skrevet 22. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2015 Hun har nå en hel tyggis i hvert øre, ser det greit ut? (og prøv å se bort fra de altfor bustete håra rundt ørene, hun må klippes I know) Siter
rosinbolle Skrevet 23. Mars 2015 Rapporter Skrevet 23. Mars 2015 Ja til bust rundt ørene! *elsker valpebust* 1 Siter
Recommended Posts