Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg tar oppfordringen!

Jeg kan starte med at str og form på T-skjorter bør være et valg vi kan ta selv.

Skjønner utmerket godt at noen vil ha vanlige t-skjorter, andre vil ha trangere t-skjorter og andre igjen vil ha topper (eh, kan det være at topper og trange t-skjorter er det samme).

Om vi gjør som ideskaperen i tråden tidligere foreslo, altså bestiller, venter noen dager ekstra, så bør det la seg gjøre å velge selv hvilken form på t-skjortene vi ønsker.

På den måten kan -alle- være med å handle. At noen har klart å krangle om dette synes jeg er trist. Det er ikke alle som ønsker å eksponere seg.

Eneste som bør "krangles" om mener jeg, er logo, hvor den skal stå og hvor stor/liten den skal være.

Prisen bør være opp til sones eier!

Mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en hundesone t-shorte det er snakk om? Da burde vel den logoen der oppe som burde være på t-sjorte.. Det som jeg tenker på hundesonen som.

Var vel i prinsippet den som var meningen vil jeg tro og den jeg tenkte på.

Kanskje eier av sonen kan utlyse en liten konkuranse? Lag den beste logoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg også vil ha t-skjorte.

vi hadde jo noe greier her før jul hvor vi sendte inn bilder for de skulle lage ny logo, har ikke sett noe til den enda og det blir spennedes og sa hva bilder de bruker, men skal det lages t-skjorter og slikt så hadde jo det vært greit med en liten logo på brystet(sånn liten på høyreside av brystet så ikke det blir for stort, og gjerne litt større skrift på ryggen med adressen til siden) og adressen på ryggen eller noe slikt?(hvis ikke det blir fordumt da) :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ide!! :D Kjøper gjerne jeg!

Enig med Lazita, men jeg ville fåreslått En "stor" logo bak, og adressen foran.. :D Hehe.

Men jeg skjønte ikke helt åssen t-skjorter der mener. Sånne vanlige "treningst-skjorter"? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ide!! :D Kjøper gjerne jeg!

Enig med Lazita, men jeg ville fåreslått  En "stor" logo bak, og adressen foran.. :D Hehe.

Men jeg skjønte ikke helt åssen t-skjorter der mener. Sånne vanlige "treningst-skjorter"? :D

:D Aner ikke helt selv jeg... Det finnes altså de som er litt vide, også finnes de som er litt trange...

http://www.notodden-trykk.no/T-Skjorte.html

Den øverste er den vanlige t-skjorten, litt lenger ned på siden ligger ladies. Noe slikt tenkte jeg meg. Altså ikke-trang og trang.

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Aner ikke helt selv jeg... Det finnes altså de som er litt vide, også finnes de som er litt trange...

http://www.notodden-trykk.no/T-Skjorte.html

Den øverste er den vanlige t-skjorten, litt lenger ned på siden ligger ladies. Noe slikt tenkte jeg meg. Altså ikke-trang og trang.

Margrete

Ja, det synes jeg høret flott ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt spesialdesign på skolen og da lagde vi t shorter. Vi fikk også vært med på prosessen av trykkingen. Der vi var, kostet 1 vanlig t -shorte 85 kr med trykk. men dette varierer nok veldig etter hvor det er, og om man får rabatter på stort opplag. Jeg var også interessert i en topp, men når jeg fikk se toppen var det utrolig store forskjeller i størrelsene. Jeg måtte opp i xl i "jente topp" og nesten ned i S i vanlig t shorte. (jeg prøve alle der) Det var stretch i toppene og mannen anbefalte ikke stretch topper siden trykket ble raskt ødelagt og sprukket. Og de ladies -toppene var også svært korte. Så med andre ord, de som tar på seg ansvaret å ordne med dette har en oppgave å sjekke opp størrelsene og stoff, siden de andre ikke har mulighet å prøve. Gjerne ta mål av lengder osv. For størrelsene varierer veldig!

Jeg går for en liten logo fremme på brystet og nettadressen bakpå ryggen.

Og ja jeg vil gjerne kjøpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man ikke bare investert i å få laget et sånt trykk som man kan stryke på t-skjorten sin selv? Da kunne alle brukt den type tskjorte, genser eller topp de ville, men logoen hadde vært den samme. Det hadde vel også blitt billigere for sonen med frakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man ikke bare investert i å få laget et sånt trykk som man kan stryke på t-skjorten sin selv? Da kunne alle brukt den type tskjorte, genser eller topp de ville, men logoen hadde vært den samme. Det hadde vel også blitt billigere for sonen med frakt osv.

du er sannelig ikke dum du!

Men det visste jeg jo fra før da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man ikke bare investert i å få laget et sånt trykk som man kan stryke på t-skjorten sin selv? Da kunne alle brukt den type tskjorte, genser eller topp de ville, men logoen hadde vært den samme. Det hadde vel også blitt billigere for sonen med frakt osv.

Det hørtes jo ut som en veldig god ide da...

Jeg vil gjerne også ha sonen t-shorte/topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne ha en t-sjorte :) Jeg syns det hadde vært fint med en hundelogo fremme på venstre side på sjorten og kanskje " WWW.HUNDESONEN.COM" med hvir skrift oppe ved skuldrene bak :P

Si at dette er bak på skjorten:

tt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...