Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Jeg ville gjerne ha en t-sjorte :)  Jeg syns det hadde vært fint med en hundelogo fremme på venstre side på sjorten og kanskje " WWW.HUNDESONEN.COM" med hvir skrift oppe ved skuldrene bak  :D

Si at dette er bak på skjorten:

tt.jpg

Akkurat det hadde jeg tenkt på og. :P

Skrevet

Flott! Kjøper jeg og :)

Farge da? Svart eller?

Kunne vi ikke hatt to- tre logoer å velge mellom (eller bare en, bare slenger ut forslag jeg, tenker ikke økonomisk)?

En genialt bilde foran, av hund selvsagt, og adressa bak?

Skrevet
Flott! Kjøper jeg og :D  

Farge da? Svart eller?

Kunne vi ikke hatt to- tre logoer å velge mellom (eller bare en, bare slenger ut forslag jeg, tenker ikke økonomisk)?

En genialt bilde foran, av hund selvsagt, og adressa bak?

Enig med deg.. :)

Og svart t-skjore er best.. :D

Skrevet

Liker ikke hvit og sorte t-skjorter.... Gråmelert er en nøytral farge som er mye bedre og som ikke blir misfarget så fort!

Likte forslaget om å lage merker som vi kan trykke på selv!

Synes toppbildet på siden er kjempesøtt, og kunne godt hatt dette i litt størrelse på ryggen, med hundesonen.com smått, med bare bokstaver foran.

Det er veldig viktig at kvalitet og mål på størrelser sjekkes før det gjøres avtaler! Dette kan variere veldig! Har en shibaklubb tskjorte i xl og den ligner mer på en topp, i hvitt, så den bære litt preg av flekker som ikke vil helt av. Og man kan ikke vaske dem varmt heller, for da forsvinner trykket. Og en xl fra akitaklubben som er en god rommelig tskjorte. (Må ha plass til fordelene.....) Denne er gråmelert i en kjempekvalitet, og flekker vises ikke så godt.

Skrevet
Tar imot tips hvis noen vet om en fin hjemmeside..

www.istind.no

De er veldig serviceinstillte i allefall, og de både trykker og lager tranfer merker.

Har ikke prøvd tskjortene deres, men tror kvaliteten bør ligge fra 150 g/m2.

Skrevet

Bare et lite tips:

Hvis dere bestemmer dere for et konsept som går ut på at folk bare kjøper trykket - og skal selv finne t-skjorte og stryke dette på (om jeg har forstått rett) - så begrenser fargevalgene seg automatisk.

Sånne stryke-trykk man selv stryker på skjortene fungerer dårlig på mørke klær - sort er umulig, gråmelert er vanskelig såfremt den ikke er veldig lys. Hvit er det eneste som blir helt topp, lyse gulfarger, kremfarger og diverse hvittoner og veldig lyseblå går ann, men ingentin mørkere.

Om man derimot får det profft trykket, kan man få det på alle mulige farger.

Bare et tips altså.

mvh

HeliX

Skrevet

Jeg er med. :D Jeg synes alle skulle hatt samme type t skjorter ikke sånn stryke på greier. Jeg syns det burde stått et stilig slagord eller noe sånt på baksida og en loge foran med adressen under :D

Skrevet

http://www.ekspo.no/

http://www.flocksy.no/

http://www.tusentrykk.no/

http://www.ja-reklametrykk.no/

Her er link til noen som driver med trykk hvertfall :D Jeg har nå også et ønske om kanskje å få laget hettegenser jeg da, men det er bare et personlig ønske. Kanskje man (espen?) kunne laget en egen tråd på interesse på disse tingene? En slags markedsundersøkelse.

Jeg hadde hvertfall betalt det det måtte koste for å få hettegenser jeg da :D

Jo fler man bestiller av det ene eller det andre gjør jo uansett ting billigere hos trykkere stort sett. Trenger ikke bli så altfor dyrt med genser heller...I "sjappa" (vif-klanen) betaler vi jo alt fra 299,- til 499,- for hettegenser med trykk og da har jo "sjappa" sin fortjenste også...

Initativet til t-shirts er uansett bra, men som sagt, hadde vært fint om man kunne velge mellom t-shirts eller genser...Jeg vil gjerne reklamere for hundesonen, men t-shirts bruker jeg aldri......Topper, ja men ikke t-shirts.

Uff, nå følte jeg meg storkrevende, men er ikke ment sånn altså... :oops: Men man kunne jo lage en tråd/avstemming om det, som sagt... Banana

Skrevet

Så lenge du holder med enga og er i klanen kan du kreve hva du vil :D:D:D

Det blir helt sikkert laget en markedsundersøkelse.

hehe :D morro...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...