Mirai Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Håper ikke han har diabetes, eller noe annet. Har du fått tatt det andre øyenbrynet eller Veit, bekymrer meg jo med en gang for diabetes, noe med nyrene eller annet kjipe greier. Det hadde jo nesten vært et under om han hadde kommet fra den underernæringen uten noe form for skade.. Ehh, nei, han har fortsatt alt for mye pels over alt og skjeve øyebryn . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Krysser fingrene for at det ikke er noe alt for alvorlig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 I dag har vi (jeg) kost oss med litt pelsstell . Fått bort en del løs underull og pyntet på den ENE albuen hans. Haha. Han har så mye hår på hodet, men den sitter litt hardt så jeg er redd for å plage han for mye før han er vant til at jeg klår på han rundt øynene. Deilig å være helt alene! 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Sånn her så han forresten ut da han kom til oss i oktober. Hadde ikke så lyst til å legge ut dette bildet før jeg kunne se at han ser bedre ut . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 En helt ny hund Så heldig han er som får leve med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Han begynner jo å se ut som en hund nå. Fint å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 oi for en forandring! Han er jo bare så flott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Så fin han er Ulvehunder altså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Det er noe eget med søte omplasseringshistorier Han er så flott ! Virker jo bare som en søting Ser ut som det var på tide med litt velfortjent bortskjemming. Herregud så tynn han har vært! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Det er en glede å se hvor flott han blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Så fine muskler han har fått i brystet Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Han ser lykkelig ut Stor og flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Oi for en forandring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Det var forandringen sin! Også så glad han ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Oi ja, det får en si...han har virkelig forandret seg. Ser kjempe fin ut nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Så fin! og for en nydelig farge! Ser ut som han har det veldig fint hos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder nå . Jeg har jo bodd hjemme hos mamma i nesten en mnd mens samboeren min har vært bortreist, så jeg har vært mye sammen med Fant! Får legge ut litt av gangen, og ikke alt samtidig . Vi gikk tur med ei venninne av meg og Sara, som vi har passet tidligere. Fant ble veldig kald pga. masse snøkladder på beina, så det ble en kort tur! Han ble også litt rar da han ikke kunne forsvare seg mot "dønke-Sara" (som mamma kalte henne) med å løpe sin vei, for hun klarte å løpe like fort som ham i snøen! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Fine Fant! Ulvehunder altså! Hvordan går det med vekten og formen hans nå? Lagt på seg mye siden dere overtok ham? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Han har ikke lagt på seg særlig mye, han gikk litt ned igjen i jula tror jeg. Vi veide han for ca to uker siden hos veterinær, da veide han 51,5 kg. Det går oppover, men sakte. Jeg har foreslått for mamma å endre blandingsforholdet i maten hans litt, så han spiser mer. Får han for mye tørrfór i forhold til V&H så spiser han rett og slett ikke. Kan sikkert kalle ham utspekulert, men siden han er såpass mager så har hvertfall ikke jeg samvittighet til å bidra til at han ikke spiser . Formen hans er knallbra, han er supersprek og spesielt nå som vi har fått snø så vil han bare LØØØØPEEEEEE. Ja, også har han blitt skikkelig KAR; han vil gjerne stikke av og hilse på alt av tisper i nærheten... akkurat det er litt teit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder nå . Jeg har jo bodd hjemme hos mamma i nesten en mnd mens samboeren min har vært bortreist, så jeg har vært mye sammen med Fant! Får legge ut litt av gangen, og ikke alt samtidig . Vi gikk tur med ei venninne av meg og Sara, som vi har passet tidligere. Fant ble veldig kald pga. masse snøkladder på beina, så det ble en kort tur! Han ble også litt rar da han ikke kunne forsvare seg mot "dønke-Sara" (som mamma kalte henne) med å løpe sin vei, for hun klarte å løpe like fort som ham i snøen! Han er så søt den hunden! *putte i en veldig stor lomme å kidnappe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Han kler de jordene der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Så fin! Den rasen fascinerer meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Så fin han har blitt i kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 25kg til på den der, så blir han griselekker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 25kg til på den der, så blir han griselekker! Du har helt rett, men allikevel : "25 kilo til" og "griselekker" i samme setning.... litt sånn "utenfor kroppen opplevelse" å lese innlegget ditt. Vi snakker om schwææær bikkjerase. 25 kilo er mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts