Mirai Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2014 Herlig bilde, IW! Godt å høre at ting går rett vei med ham. Blir han hetende Fant forresten? Ja, om ingen kommer med noe som bare BANG, det var navnet han skulle ha . Syns det er litt vanskelig å rope. Høres ut som jeg brøler rundt med banneord i skogen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Fant synes jeg passer ham. Fint navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Her er noen bilder mamma la ut i dag. I morgen skal vi gå tur med @Teserere og Aïda, gleder meg! Håper på ok vær så flere bilder kan tas.. Ja, han skal nappes på hodet og mer etterhvert . 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Han er så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Banner sikkert i kirka nå men jeg syns de er så søøøøte når de er sånn fluffy-raggete i pelsen som han er 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Han ser så glad ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Man ser på bildene at han har begynt å løsne Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Endelig ulvehund Så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Søndag var vi på tur med @mushi og Luna: Idag gikk vi en liten tur med Sara igjen. De løp mye sammen og lekte fint . Prøvde å filme litt. Har bare filmet de spennende delene av turen, mesteparten av tiden travet de rundt og snuste sammen. Så det var ikke konstant herjing! De er veldig ålreite med hverandre, hvertfall som jeg kan se? Hadde hvertfall ingen episoder der en av dem ikke "ville" mer. Han er i merkbart bedre form allerede, og har lagt på seg litt. Fremdeles alt for tynn da, men det går i rolig tempo og riktig retning! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Så koselig å lese seg opp i denne tråden Det ser ut som Fant endelig har kommet hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Så koselig å lese seg opp i denne tråden Det ser ut som Fant endelig har kommet hjem Ja, det tror jeg han har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Så herlig! For en herlig bust Syns det ser ut som de koser seg, litt avventende i starten til hverandre, men så blir det bare kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Han er jo bare helskjønn!! Moren må ikke nappe han, de er skjønne når de er sånn bustete 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Så søt han er, og så heldig som fikk komme til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 @IW utrolig fascinerende å se han på video. Så stor og hengslete, får sånne bilder av SGT-kjempen eller noe Hvem er det som har en Audi A6 sedan? Ikke den ultimate hundebilen med en irsk ulvehund iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 @IW utrolig fascinerende å se han på video. Så stor og hengslete, får sånne bilder av SGT-kjempen eller noe Hvem er det som har en Audi A6 sedan? Ikke den ultimate hundebilen med en irsk ulvehund iallefall Pøh, jeg hadde grande i en liten lancer Han ser så mye bedre ut allerede 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 @IW utrolig fascinerende å se han på video. Så stor og hengslete, får sånne bilder av SGT-kjempen eller noe Hvem er det som har en Audi A6 sedan? Ikke den ultimate hundebilen med en irsk ulvehund iallefall Hehe, ja, han har litt tregere bevegelser enn de fleste, hvertfall når han ikke sprinter. Den er hun som eier den andre hunden sin . Hun fikk kommentarer fra dyrebutikken også om at stasjonsvogn hadde jo vært teit . Mamma og de har Gallopper så den er litt mer ulvehundvennlig. Han får ikke akkurat plass i Imprezaen til samboeren min heller.... haha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Pfffft, da jeg hadde irsk ulvehund kjørte jeg en Fiat 127 sport. Alt går! For de som ikke vet hvor liten den er, så er en boble romslig i forhold. Men jeg har hatt to personer, en IW, en rottis og en king size labrador i den samtidig ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Pfffft, da jeg hadde irsk ulvehund kjørte jeg en Fiat 127 sport. Alt går! For de som ikke vet hvor liten den er, så er en boble romslig i forhold. Men jeg har hatt to personer, en IW, en rottis og en king size labrador i den samtidig ;-) fantastiske bilder i hodet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Håper du fortsetter å dele bilder og filmer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Han er herlig! En kjempevalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Han legger på seg, trives og er fortsatt Fant-astisk! Vi tror at han har lært å bukke når det kommer folk inn av døra, for det gjør han veldig gjennomført på eget initiativ. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Så flott og staselig altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Fine Fant! Irsk ulvehund altså. En gang i fremtiden så skal jeg også ha en! Er bare å dele flere bilder, det er kjekt å følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Fine Fant! Irsk ulvehund altså. En gang i fremtiden så skal jeg også ha en! Er bare å dele flere bilder, det er kjekt å følge med! Ja du og jeg må ha en slik og en jrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts