Vanja Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Dere er supersnille, takk Jeg er enig i at den er helt elendig og at spørsmålene er skikkelig sære, men ettersom jeg ikke var tilstede når gruppen skrev den (jeg var på utstilling og ble BIS (prioriteringer og sånt )), tør jeg ikke angripe dem med det helt enda Må bare ha 100 svar for å få godkjent, jeg har valgt å ta meg av den delen Det var helt riktig prioritering Siter
Kokospaniel Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Svart. Spiser ikke grandis, og ellers veldig lite pizza. Men det bidrar jo til svara dine :-) Siter
Bananen Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Done! Done, men jeg er litt for dum for sånne, for jeg skjønte ikke helt hva dere var ute etter på de to siste spørsmålene. Hehe! Da er vi to, gitt. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2014 Fikk ikke svare med safari... Siter
Synnikken Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2014 Svart jeg også! Nærmer deg 100 nå? Siter
Recommended Posts