Gå til innhold
Hundesonen.no

Hestespill til PC ønskes kjøpt


Ia
 Share

Recommended Posts

Sitter her, alene og plutselig voksen i Trondheim, og ble litt nostalgisk til mine pennyklubben-dager. Derfor lurer jeg veldig på om noen soniser er i besittelse av gamle hestespill? Stalljenta-spillene, Stallens hemmelighet eller andre? Ønsker meg! Det er det nærmeste jeg kommer å sitte på hesteryggen nå, akkurat som da jeg var ti år gammel og satt med disse på den gamle stasjonære klumpen hjemme på Abildsø. Er litt fattig student, men betaler gjerne en slant, og selvfølgelig porto, hvis noen vil sende til meg! Kan også låne og sende tilbake når jeg har spilt, hvis folk ikke vil miste dem.

Krysser fingrene :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har riding star og arven fra rosemond hill. Du kan få begge hvis du vil? Bor ved Dragvoll så du slipper portokostnad :)

Jaa! Åå, tusen takk! :D Jeg bor ved Charlottenlund Kirke (rett ved Dragvoll), så jeg kan jo bare stikke innom deg når det passer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, moro! hvis @Christine har Mary Kings riding star så kan du glede deg! Har lett etter vår i årevis, og komme til at det er loong gone. Det var det beste spillet synes jeg! http://www.youtube.com/watch?v=kCcwIGxYAbo

Så gøy å høre!! Men du får jo låne det herifra etter hvert da, vet du, hvis det er det spillet du tenker på :)

Vil forresten bare legge til at jeg stadig blir mer nostalgisk, og ønsker penny-bøker også, hvis noen var medlem sånn ca. samtidig som meg. Diablo-serien er spesielt ønsket, ellers er det bare å komme med forslag, jeg hadde mange bøker jeg var glad i som har forsvunnet i flyttelass og ungdomsopprør (jeg er for gammel for dette, vel). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur på biblioteket (ELSKER biblioteket i Trondheim) og seee:

684710dd-8851-47a2-b495-13ba796576d0_zps

Ååh! Herlighet, jeg gleder meg! Noen mangler, da, og helst skulle jeg selvfølgelig eid dem, men allikevel! Dette er barndommen :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro. Husker ikke hva de heter lengre, men min favoritt serie var de bøkene om hun på den veddeløpsstallen!

Cindy? Var det ikke det hun het. Og savn!!

Vil tipse om at du kan se serien Heartland basert på bøkene. De spiller fortsatt inn nye episoder så vidt jeg har forstått.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindy? Var det ikke det hun het. Og savn!

Vil tipse om at du kan se serien Heartland basert på bøkene. De spiller fortsatt inn nye episoder så vidt jeg har forstått.

Seriøst?? Er det på tv?? Whaaaaat!!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindy? Var det ikke det hun het. Og savn!

Vil tipse om at du kan se serien Heartland basert på bøkene. De spiller fortsatt inn nye episoder så vidt jeg har forstått.

Har sett ALT! Elsker den serien, haha :) Var veldig skeptisk, for jeg elsker de bøkene så høyt, men den levde opp til forventningene mine iallefall. Sesong 1-7 (tror jeg) finnes på Netflix :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Så gøy å høre! Men du får jo låne det herifra etter hvert da, vet du, hvis det er det spillet du tenker på :)

Vil forresten bare legge til at jeg stadig blir mer nostalgisk, og ønsker penny-bøker også, hvis noen var medlem sånn ca. samtidig som meg. Diablo-serien er spesielt ønsket, ellers er det bare å komme med forslag, jeg hadde mange bøker jeg var glad i som har forsvunnet i flyttelass og ungdomsopprør (jeg er for gammel for dette, vel). :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=50825418

Har gitt opp å selge, så hvis det er noen bøker du ønsker så kan du finne det ut så skal jeg plukke de ut før resten av esken går i søpla :)

Ååh, moro! hvis @Christine har Mary Kings riding star så kan du glede deg! Har lett etter vår i årevis, og komme til at det er loong gone. Det var det beste spillet synes jeg!

Det står ikke noe Mary King på det, men det ligner sinnsykt mye på det på youtube ihvertfall.

Seriøst?? Er det på tv?? Whaaaaat!!

Kanadisk Netflix er gull verdt! Kan sende deg pm med hvordan du får sneket deg til kanadisk netflix om du vil, og da har du plutselig de 7 første sesongene av Heartland (:heart:). Sesong 8 holder de på å spille inn nå,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=50825418

Har gitt opp å selge, så hvis det er noen bøker du ønsker så kan du finne det ut så skal jeg plukke de ut før resten av esken går i søpla :)

Åh, jeg vil ha hele! *dåne* Iallefall umulig for meg å velge her og nå, men hvis du ikke vil ha den uansett tar jeg den mer enn gjerne. Er den for mye for deg å få med i kveld? Hvis du tar buss er det kanskje vanskelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=50825418

Har gitt opp å selge, så hvis det er noen bøker du ønsker så kan du finne det ut så skal jeg plukke de ut før resten av esken går i søpla :)

Det står ikke noe Mary King på det, men det ligner sinnsykt mye på det på youtube ihvertfall.

Kanadisk Netflix er gull verdt! Kan sende deg pm med hvordan du får sneket deg til kanadisk netflix om du vil, og da har du plutselig de 7 første sesongene av Heartland (:heart:). Sesong 8 holder de på å spille inn nå,

Jo takk som byr, tar den PMen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Åh, jeg vil ha hele! *dåne* Iallefall umulig for meg å velge her og nå, men hvis du ikke vil ha den uansett tar jeg den mer enn gjerne. Er den for mye for deg å få med i kveld? Hvis du tar buss er det kanskje vanskelig? :)

Hvis du vil ha hele så kan du få det :) Myye bedre enn at de havner i søpla! Går ned med hundene etterpå, så vanskelig å få med seg(og de ligger uansett hos min mor), men skal få hentet de i løpet av uka så kan levere de da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha hele så kan du få det :) Myye bedre enn at de havner i søpla! Går ned med hundene etterpå, så vanskelig å få med seg(og de ligger uansett hos min mor), men skal få hentet de i løpet av uka så kan levere de da :)

Jaa! Å, gleder meg!

Gleder meg veldig til å hilse på hunder etterpå også! Savner hund :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=50825418

Har gitt opp å selge, så hvis det er noen bøker du ønsker så kan du finne det ut så skal jeg plukke de ut før resten av esken går i søpla :)

Det står ikke noe Mary King på det, men det ligner sinnsykt mye på det på youtube ihvertfall.

 Kanadisk Netflix er gull verdt! Kan sende deg pm med hvordan du får sneket deg til kanadisk netflix om du vil, og da har du plutselig de 7 første sesongene av Heartland (:heart:). Sesong 8 holder de på å spille inn nå,

Ja takk til PM:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...