Elisabeth00 Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Selger to godkjente masker til whippet, da jeg har kjøpt to i feil størrelse... 100 kr stk. Begge er som nye, kun brukt ved to løp hver. Engelsk type, størrelse 7 Australsk type, den størrelsen som har hvit reim. Den er 19 cm. Kan måle, samt ta bilde av dem ved interesse. Men regner ikke med det er så stort marked for det her
Elisabeth00 Skrevet 29. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2014 Har bare illustrasjonsbilder nå, men de jeg har er identiske Kan fikse bilder av de jeg har i morgen om ønskelig. Engelsk type: Australsk type:
maysofie Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Ooh, ja, det blir dessverre feile typer for oss
Elisabeth00 Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Tviler. Den australske er den største whippet-størrelsen. Den engelske passer liten hann, eller medium-stor tispe. Du kan måle hunden fra tuppen av snuten og til bak kjevebeinet/beinet ved øret. Om det gav noen mening
Elisabeth00 Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Er den 25 cm? Hvilken? Den hvite er 19 cm, det er den største whippetstørrelsen i de kurvene.
Wilma Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hvilken? Den hvite er 19 cm, det er den største whippetstørrelsen i de kurvene. Oi, beklager! Mente den engelske i str 7 Klarer bare aldri huske hvilke mål størrelsene tilsvarer.
Elisabeth00 Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hvordan måler jeg de engelske? Haha. Prøvde å måle den nå, og den er 23 til nakkebøylen. Men den kan jo stilles på. Er ganske rund nå (rundere enn den på bildet over). Skal jeg måle selve kurv-delen, eller sier ikke det deg så mye?
Wilma Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hmm, tror det skal være rett å måle fra skrå fra "snuten" til nakkedelen, men som du sier kan den jo stilles på. Tenker jeg prøver å måle dyret nå og se hva jeg finner ut
Elisabeth00 Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Ja, det var sånn jeg målte. Men den er jo stilt på, og nakkedelen kan jo justeres ganske mye. Ok, den er grei.
Elisabeth00 Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Den er grei Den engelske passer til små hanner, eller evt en stor tispe.
Zitka Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Str 7 må vel være stort for Whippet? Mener jeg har 6. Eller husker jeg feil?Sent from my iPhone using Tapatalk
Elisabeth00 Skrevet 10. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Str 7 må vel være stort for Whippet? Mener jeg har 6. Eller husker jeg feil? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har ikke peiling på størrelser, men vet om whippeter som bruker både 4 og 7 liksom, så det kommer nok an på hunden. Benjamin som carro på forumet her hadde tidligere bruker den størrelsen, han er en liten hannhund. Min tispe er samme størrelsen sånn ca, derfor vi kjøpte den... Men den satt ikke godt på henne i det hele tatt, hun har riktig størrelse i den australske nå - den sitter perfekt på henne
Zitka Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg sjekket og har str 5, så da blir nok dine store er jeg redd. Men prøv å annonser på LC-sider på face Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts