Gå til innhold
Hundesonen.no

Basenji 101. Vi invaderes av valper til vinteren.

Recommended Posts

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han har jevnt store kull ja, 5-7. I natt fikk Emma valpene sine! Dag 59/ 60 i drektigheten. Fødselen forløp ganske udramatisk og gikk veldig fint for seg. Første kom 23.07, og siste 01.20. Så da k

Wohooo! 5 valper så vi på UL av Emma i dag! (dag 25)

Nyyyyydelig brindle JENTE!!!! Ååååå, sååå glad!!

Skrevet

:wub: For en herlig gjeng! Det må bli veldig tomt når alle de flytter hjemmefra!

Jo, tomt, men guuud så deilig. Sovemorgen! (Nesten iallefall- har jo fortsatt ungene her)

Fantastisk video! Made my day :P:blink::P

En ting jeg lurer på, får alle valpene lov av tispene til å gå i alle melkebarene, eller skiller de ut sine egne?

De vandrer fra melkebar til melkebar. De skiller ikke på de. Nå er jo ikke Tara & Emma her lenger, de flyttet tilbake til Lisbeth når de yngste var 6 uker, og Jippi (og Jubel- som også har fått melk) overtok alle.

magnus_zpsff290a5f.jpg

Kosetid

10957334_10152527745357693_1928493998259

Sovetid

Hvor trøtte var de når dere tok bildene? Hva er trikset? JonBlund sovestøv? Ser ikke for meg at jeg hadde fått til det samme ... :) :)

Oppskrift: Tur ut etterfulgt av masse lek, etterfulgt av mat, etterfulgt av ny tur ut, mere lek - og varme i gulvet.

Slitne, mette og fornøyde valper sover TUNGT!

Har du sortert valpene etter farge i det nederste bildet eller er det tilfeldig? :D Skikkelig blinkskudd!

De er fargesortert :innocent:

• Like 4
Skrevet

Ååå, dere bruker klinikken hvor jeg hadde min første praksis for noen år siden <3 Så gøy!

Har delt den siste videoen der til alle jeg kjenner som jeg trur trenger noe å glise over, sjeldent man ser noe så søtt :D Jeg ble minst tre hakk gladere av å gå inn på denne tråden nå i kveld! Jeg TRENGER en basenji-valp engang.

• Like 1
Skrevet

Herremin for en herlig film :wub: Og det egget må være litt som klesskapet til Narnia :lol: Evt basenji-versjonen av en klovnebil :lol:
Herlige bilder :ahappy: (men jeg skjønner at du er svett, ja :teehe: )

• Like 1
  • 2 months later...
Skrevet

Mistet du noen gang noen valper? :P Ser for meg når du er ute i snøen med en haug av valper at du står å teller og krysser av på et skjema :lol:

Skrevet

Ha ha, nei- ingen mistet :P
Alle er for lengst plassert i sine nye hjem. 15 i Norge, og en i Amerika.
Vi har beholdt 4 på del-eie, to tisper og to hannhunder.
Kira fra Prince / Emma -kullet, Yoshi fra Michael/ Tara og både Disco og Bugsy fra Jippi/Michael.

Både Uno (Jippi/ Michael) og Kira har vært med på utstilling med BIR og gruppeplassering :)

• Like 3