Toril Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer til dere alle,flott kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer so far 11 rynkebebiser løpende rundt om noen uker 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer med kull nr 2! Sååå fine da, gleder meg til å se brindlene bli eldre, har alltid vært svak for brindle siden jeg oppdaget rasen via deg her på sonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer med enda ett kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer so far 11 rynkebebiser løpende rundt om noen uker Jeg kommer bare til 10 jeg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Tipper det blir flere enn10/11 jeg med tanke på hvalrossen Jippi Gratulerer med vel overstått kull nr 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jeg kommer bare til 10 jeg? Haha! Ja! *host* Teller litt feil ja *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Også har vi noen alldeles nyyyydelige brindle gutter ledige Åh, hadde jeg ikke hatt en på 4 mnd og en på 8 mnd så... Hvis du blir sittende med en i, tja, et par år - da er jeg interessert. Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer en masse med enda et nydelig kull! Og tenker lille Titanic er glad for å ha blitt downsized! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer så masse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Grattis så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Får håpe ikke Jippi-lille får 91 (så vi får 101 altså), men over 10 får vi nok ja Takk for gratulasjoner! Eventyrnavn (som Once Upon A Time) og MJ navn (som Off The Wall) mottas med takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer! Hurra for friske fine valper, og jenta! Gleder meg å følge tråden videre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gratulerer med et flott kull! Gleder meg til fortsettelsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 2 down, one to go. Tempingen startet på Jippi i dag. Hun er nå på dag 56. I fjor fødte hun på dag 59. Nå parret hun jo i tillegg veldig sent, så mulig det korter ned lengden også. Vi har installert et web-cam på hunderommet, slik at vi via en app kan se hva de driver med hele tiden: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Over The Moon On Stranger Tides (ok, litt pirater her) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Hun kan vente litt til Jippi ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Over The Moon On Stranger Tides (ok, litt pirater her) Over The Moon likte jeg! Kanskje nr. 2 også! *Noteres* Kanskje noe med MoonWalk? Men på O? Hun kan vente litt til Jippi ! Enig. Nyttårsaften er en fin dag! (Dag 61) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Over The Moon likte jeg! Kanskje nr. 2 også! *Noteres* Kanskje noe med MoonWalk? Men på O? Enig. Nyttårsaften er en fin dag! (Dag 61) Sånn for å fortsette på månetemaet: Once in a Blue Moon - betyr noe veldig sjeldent One Small Step for Man - månelandingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Sånn for å fortsette på månetemaet: Once in a Blue Moon - betyr noe veldig sjeldent One Small Step for Man - månelandingen Fine!! kanskje måne-tema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Oioi. Gratulerer med ENDA flere valper. Også så mange i verdens vakreste farge ♡ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Jippis første valp er født! Ser ut som sort hannhund 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Oi her går det unna. Heia jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Jippis første valp er født! Ser ut som sort hannhund Oi nå går det unna Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts