Synnikken Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Tipper Tara har 7 stk! og Jippi 6! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Jeg tipper Tara sine kommer kl. 17.00 på julaften og Jippi sine kl 24.00 nyttårsaften, jeg! They are after all basenjis 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 *Feilpost* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Jeg synes egentlig Tara burde fått lov til å føde før Emma, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Jeg synes egentlig Tara burde fått lov til å føde før Emma, jeg Ja, hun er definitivt større!! Nå kan det se ut som om oppblokkingen har startet hos Tara- det er fortsatt tidlig- dag 57. Det bør gå bra om hun føder i dag, men jo lenger hun holder de inne jo bedre. Hun har hatt tempen nede i 36,3, har liten apetitt og gravd en del. Det kan jo fortsatt gå litt tid, men jeg sitter nå her på "stand by". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Julekula nå 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Julekula nå Hun ser virkelig sprekkeferdig ut! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Stille og rolig her nå. Tipper i natt jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Stakkars liten, det så sikkelig slitsomt ut! Inni der må det da være minst 15 stykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Fortstt rolig. Kaaanskje hun lurer oss? Selvom instinktet sier at det kommer i natt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Herregud, stakkars lille gris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Herregud, den kua! Djises, henger meg på de andre her som tipper at det er en 14-15 inni der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Stakkars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Tipper det er 8 små rynkefjes inni der jeg Litt av en mage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Gratulerer med første kull Og til Tara Tipper det blir godt å få ut alt det der snart Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Hvor mange valper er det i et gj.sn basenjikull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Hvor mange valper er det i et gj.sn basenjikull? Rundt 4,4 mener jeg å ha lest et sted. 4-6 er vanlig. "Norgesrekorden" holder Jippis mormor Centa, som fikk 8 valper en gang. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Rundt 4,4 mener jeg å ha lest et sted. 4-6 er vanlig. "Norgesrekorden" holder Jippis mormor Centa, som fikk 8 valper en gang. Passer å slå Norgesrekorden nå da Håper det blir en lett fødsel og at alt går bra med valper og valpemødrene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Passer å slå Norgesrekorden nå da Håper det blir en lett fødsel og at alt går bra med valper og valpemødrene Kremt... Ja, kjempebra siden vi venter tre kull når vi bare har hatt ett kull fikk vi to valper to år på rad. Når vi nå (ikke helt planlagt) venter tre- DA passer de selvsagt på å få så det holder. Vi skal nok klare å få gode hjem til alle, men er innstilt på at vi kan bli sittende med noen litt lenger. That's part of the game 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Håper du ikke tar det som en fornærmelse @Yodel, men jeg tror jeg blir nødt til å ignorere deg her og på fb til alle valpene er solgt... Jeg er jo ikke litt svak for Tara engang... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Tipper den lille flodhesten får ni stk Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Med den magen, så må jo den gamle rekorden ryke..! ?? Holder meg pent unna her jeg og...Den brindle hannen var noe av det fineste jeg har sett...❤ Lykke til med dem alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 9... . Stakkars Tara! Håper det er 5-6 stk og masse mat der! Med den magen, så må jo den gamle rekorden ryke..! Holder meg pent unna her jeg og...Den brindle hannen var noe av det fineste jeg har sett...❤ Lykke til med dem alle sammen! Og i tillegg er han snill som bare det Savner han, jeg. Han kunne gjerne ha blitt boende her! Makan til snill og ukomlisert sjel Intet nytt å melde. Hun hadde en temp på 36,3 kl 11.00 i går. Det kan ha vært noe galt med den temp. målingen? Ellers har hun bare veldig lang oppblokking. Hun ligger på siden og sover mens valpene buler ut på alle kanter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Hurra for Tara som holdt dem inne et døgn til,alle ni :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts