jma Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Den forrige bilen min er nå lagt ut for salg. Perfekt og komfortabel hundebil for deg som ikke har alt for mye penger til bil. Det er plass til et lite/medium bur baki. Tar man ned baksetene, har man plass til et stort bur. Den er påkostet mye de siste to årene. Jeg kosta på den 18 000,- da jeg kjøpte den, bytta bla. reg. reim og clutch. Den er EU-godkjent i februar i år, da ble all rusta på ramma bak tatt ( kosta 10 000,-) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51881184&searchclickthrough=true Siter
Symra&Pippin Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Anbefales. Jeg har nesten samme modell og er veldig fornøyd, man sitter høyt og den er god å kjøre. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.