tmp Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Skal man kunne finne alle sine gamle tråder, eller forsvinner de når de blir gammel? Jeg startet en tråd i rasevalg ang Flat coated retriver, men kan ikke finne den. Hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Google - det funker bedre enn søkefunksjonen her.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Fant den men den kommer ikke opp på listen "tråder jeg har startet". Hvorfor ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Hahaha så hjelpsom du er @Line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Hahaha så hjelpsom du er @Line I know! Men det første svaret mitt var saklig da... Sorry TS, jeg er vel egentlig litt overtrøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Kan hende du må huke av på forumfiltre for å vise tråder som er eldre enn 30 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Sjekket hos meg selv og søket begrenses til 2013 uten at det er noe jeg kan stille på for at den skal søke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Trådene arkiveres etter en gitt periode, og da kommer de ikke opp i søk og sånt - tror jeg. @AnetteH ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts