Sanne Skrevet 30. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2014 Han lillefnutt vokser og gror. På tirsdag blir han 16 uker Elendige bilder, men jeg synes jo han er vanvittig pen da Digre slampen vår! Shensi er jo bare et lite rusk i forhold til hvor kraftig han er allerede 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. November 2014 Rapporter Share Skrevet 30. November 2014 Så søt han er! Blir spennende å se hvordan han blir seende ut som voksen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 30. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2014 Så søt han er! Blir spennende å se hvordan han blir seende ut som voksen. Og ja, jeg gleder meg veldig til å få se han voksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. November 2014 Rapporter Share Skrevet 30. November 2014 Han lillefnutt vokser og gror. På tirsdag blir han 16 uker Elendige bilder, men jeg synes jo han er vanvittig pen da Digre slampen vår! Shensi er jo bare et lite rusk i forhold til hvor kraftig han er allerede Så fin han er Vi glemte jo helt av den turen vi skulle gå Kanskje vi skal gjøre noe med det? Så får du se hvor liten han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Så fin han er Vi glemte jo helt av den turen vi skulle gå Kanskje vi skal gjøre noe med det? Så får du se hvor liten han er Ja herlighet, det er jo evigheter siden vi skulle gå Absolutt få til det en dag nå! Han er svæær Men ja, i forhold til dine er han mini Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 En liten oppdatering kanskje Går supert med Banzai! Han er vidunderlig herlig, trygg og god! I det siste har hverdagen vært rimelig amputert og snudd på hodet, da søskenbarnet mitt valgte å ende livet for et par uker siden... I tillegg til at det har vært et par dødsfall til i familiene til svoger og svigerinne. Så to begravelser unnagjort på to dager tok litt knekken på meg. Og gjett hvem som er største kosegrisen da? Lille Baien det^^ I tillegg til at han har taklet helt supert at det har vært ganske rolig. Det hadde jeg ikke venta! Flinkisen Så lite bilder og lite nytt egentlig. Men han vokser som et uvær, begynner å bli litt hengslete også nå. Men hjelpe meg så pen han er! Eneste nye bildet jeg har av han. Og sånn ligger de to for tiden, finingene Og disse som er to-tre uker siden. Han forelska seg i tanteungen min! De fant tonen tvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Kondolerer Tenker det er bra dere har mye pelsterapi tilgjengelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Tusen takk dere Ja det er godt med disse dyrene i sånne stunder <3 De hjelper noe så enormt. Og hvertfall når de blir så klengete og gode som de har vært siste dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 14. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Litt flere bilder fra ute i dagslys. Han var litt småsliten etter bytur, med innlagt dyrebutikk-herjing, så da var det mulig å få noe ok av han Litt uklare og slikt, men det får bare være Vakringen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Han er så fiiin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Heller litt uklare bilder enn ingenting Finingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 14. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Ja jeg tenkte det jeg også^^ Sant han er fin?! Jeg er så svak for det fjeset der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Så fin! Han ser virkelig ut som akkurat den blandingen han er. Spennende å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 14. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Ja helt enig Lille vakkertrollet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Veldig søt! Jeg så søsteren (?) og moren hans på NKKs oppdretterseminar, Astrid Indrebø fortalte litt om prosjektet. Det høres veldig spennende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 16. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Søstra ja, men det var nok ikke mora Hun som har den søstra har også ei lundehundtispe, men mamman til Banzai er buhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Ja det stemmer nok! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Uff, aaaalt for søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 16. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Han er skrekkelig søt og sjarmerende ja Nesten på grensa til det latterlige, for uansett hva han gjør, så smelter jeg fullstendig lille gullingen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 17. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Lille nissen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Ååh for en SØTING!! elsker øra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Ååh for en SØTING! elsker øra Ørene er fantastiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts