Gå til innhold
Hundesonen.no

Arya har idag vært alene.


Renate Kristiansen
 Share

Recommended Posts

I til sammen 7 timer (hater det men) pga jobb og bortreist samboer.. Ser ut som det har gått fint ingen tiss eller bæsj som jeg kan se. Stengte henne inne på kjøkkenet, men hun kom seg ut tydeligvis. Hehe. Dårlig løsning, men når jeg kommer hjem har jeg henne ute så hun får luftet seg. Kommer inn vi spiser og halv time etter tisser hun på gulvet. Altså jeg skjønner ikke. Hun holder seg så lenge både natt og dag når hun er alene, men når jeg er hjemme tisser hun om jeg ikke har øynene i nakken hele tiden. Altså hun sier ifra på sin måte men ikke alltid jeg ser det.

Og hvordan vet jeg om hun taklet å være alene hjemme så lenge? Ingen lyd da jeg dro eller kom. Men hun var våken da jeg kom. Pep litt men ellers ok. Hyper men ok.. Hatt skikkelig dårlig samvittighet i hele dag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I til sammen 7 timer (hater det men) pga jobb og bortreist samboer.. Ser ut som det har gått fint ingen tiss eller bæsj som jeg kan se. Stengte henne inne på kjøkkenet, men hun kom seg ut tydeligvis. Hehe. Dårlig løsning, men når jeg kommer hjem har jeg henne ute så hun får luftet seg. Kommer inn vi spiser og halv time etter tisser hun på gulvet. Altså jeg skjønner ikke. Hun holder seg så lenge både natt og dag når hun er alene, men når jeg er hjemme tisser hun om jeg ikke har øynene i nakken hele tiden. Altså hun sier ifra på sin måte men ikke alltid jeg ser det.

Og hvordan vet jeg om hun taklet å være alene hjemme så lenge? Ingen lyd da jeg dro eller kom. Men hun var våken da jeg kom. Pep litt men ellers ok. Hyper men ok.. Hatt skikkelig dårlig samvittighet i hele dag :-P

Akkurat hva som har skjedd mens du er vekke er jo vanskelig å si, men om huset ikke er rasert, hunden var stille når du dro og når du kom hjem, ikke gjort fra seg og ikke så unormalt stressa ut (altså ikke sånn glad for at du er hjemme, men stressa stressa) når du kom hjem så regner jeg med det har gått rimelig bra.

Hunder kan jo miste litt kontroll over blæra om de blir veldig "glade"/gira, men viss det ikke er noe slikt, bare at hun har tisset inne så ville jeg begynt å si ifra til henne (så fremt du får tatt henne på fersken en gang) at det ikke er greit. Samme om hun sa fra så greier de å holde seg mer enn en halvtime om de holder seg i 7+ timer ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med hatt henne ute? Gikk dere en skikkelig tur, eller satte du henne ut litt? Det er nok lurt med en skikkelig luftetur etter så mange timer inne, så hun får tisset både her og der og en to tre fire ganger :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. nei hun virket ikke noe mer stresset enn vanlig. Hun tisset ute, men kanskje dere har rett at hun trengte tisse mere. Skal gå lengere tur neste gang, så jeg er sikker på at hun får tisset nok :) lurt med sånn webkamera,kanskje jeg må teste det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. nei hun virket ikke noe mer stresset enn vanlig. Hun tisset ute, men kanskje dere har rett at hun trengte tisse mere. Skal gå lengere tur neste gang, så jeg er sikker på at hun får tisset nok :) lurt med sånn webkamera,kanskje jeg må teste det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...