Mud Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Den er borte Når kommer den tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Den er borte Når kommer den tilbake? Funker fint her. Hva skjer om du velger å bruke mobilversjonen (nederst et eller annet sted), får du lov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Funker fint her. Hva skjer om du velger å bruke mobilversjonen (nederst et eller annet sted), får du lov? Den knappen er borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Den knappen er borte? Ja, faktisk Nå mistet jeg og mobilversjon @linesuhr ? @AnetteN ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Tapatalk sier jeg bare! Funker som gull. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ja, faktisk Nå mistet jeg og mobilversjon @linesuhr ? @AnetteN ? Hva mener du nå, du mistet mobilversjonen av hundesonen.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Sitter på en fult fungerende mobilversjon nå Har du tidligere trykket at du vil ha fullversjon? Tilbakestilling fra full til mobil har jeg hatt problemer med, men da er det bare å slå av og på mobilen hvis det ikke fungerer med det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Mobilversjonen ble bare borte. Knappen og all ting. Fullversjonknappen er også borte. Det skjedde uten at jeg trykket på noe annet enn nytt innhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 I Chrome har jeg den enda! Men i IE er den søkk borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Min kom plutselig tilbake nå. Aldri hatt problem med det før, har kunnet veksle mellom fullversjon og mobil uten noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Jeg har brukt tapatalk i hele dag uten problemer, eller er det en annen versjon det snakkes om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Jeg har brukt tapatalk i hele dag uten problemer, eller er det en annen versjon det snakkes om? de prater om mobilversjon av forum softwaren, ikke tapatalk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Min kom plutselig tilbake nå. Aldri hatt problem med det før, har kunnet veksle mellom fullversjon og mobil uten noe problem Merkelige greier Når sånne rare ting skjer kan reboot, tilbakestilling av innstillinger eller tømming av infokapsler være løsningen. Bare tips for fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Korleis klarte dåke å bytte tilbake? Eg får opp mobilversjon i Chrome, men er ikkje aktuelt å nytte to ulike nettlesare på mobilen. Har restarta, men ingen forskjell :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Korleis klarte dåke å bytte tilbake? Eg får opp mobilversjon i Chrome, men er ikkje aktuelt å nytte to ulike nettlesare på mobilen. Har restarta, men ingen forskjell :/ Hvilken nettleser får du ikke mobilversjonen i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Hvilken nettleser får du ikke mobilversjonen i da? Den som kun heiter Internett på mobilen (Samsung). Har aldri hatt problem med det før, har kun brukt mobilversjonen tidlegare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Åpne nettleseren, trykk på "berøringsknappen" som er til venstre for den fysiske knappen på mobilen (http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/88802-image/Samsung-Galaxy-S-II-Preview-Design-05.jpg). Scroll helt ned i menyen som dukker opp, klikk på innstillinger -> personvern og sikkerhet. Her fra skal du kunne tømme logg og informasjonskapsler. Lukk nettleseren og prøv igjen. Funka for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Åpne nettleseren, trykk på "berøringsknappen" som er til venstre for den fysiske knappen på mobilen (http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/88802-image/Samsung-Galaxy-S-II-Preview-Design-05.jpg). Scroll helt ned i menyen som dukker opp, klikk på innstillinger -> personvern og sikkerhet. Her fra skal du kunne tømme logg og informasjonskapsler. Lukk nettleseren og prøv igjen. Funka for meg Funket Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Funket ikke her. Jeg veksler litt (må inn i chat for å få fullverson ) nå er mobilverson knapp borte. Chrome for android. @MariusJ , @linesuhr @AnetteN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Av ren nysgjerrighet. Hvorfor switcher dere mellom de ulike versjonene? Når dere har mobilversjonen, hvorfor bytter dere til fullversjonen? @Kaja, finn options/innstillinger mens du er i nettleseren. Trykk på "Logg". Klik på "Slett nettleserdata" og velg de du vil fjerne (jeg velger alle utenom lagrede passord og autofylldata). Trykk "Tøm". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Rapportering fungerer ikke på mobilverson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Ah, ok. Fikk du tilbake mobilversjonen ved å følge de stegene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Av ren nysgjerrighet. Hvorfor switcher dere mellom de ulike versjonene? Når dere har mobilversjonen, hvorfor bytter dere til fullversjonen? Rapportering, multisitat og se likes. Noen tips til å gå tilbake til fullversjonen på iPhone i Safari? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Mobilversonen kom av seg selv så prøvde aldri men knappen er borte, den bør jo være mulig å få tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Og av ren nysgjerrighet fra meg, hvorfor bruker dere ikke tapatalk på mobilen? *lurer på om det er noe jeg har gått glipp av* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts