Turb Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Pigg og Turbo på stranda ved Minnesund igår https://www.youtube.com/watch?v=iBiHKZ848VQ 3 Siter
TonjeM Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Pigg og Turbo på stranda ved Minnesund igår https://www.youtube.com/watch?v=iBiHKZ848VQ Pigg lever ihvertfall opp til navnet sitt -en veldig pigg (og søt) liten fyr! 1 Siter
Artemis Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Nå har jeg snart hatt småttisen i én uke. Så langt så er han bare helt fantastisk. Enkelt og greit. Vi har vært på hytten, og familien min er bare så imponerte over hvor rolig og grei han er. Å ha tre hunder i en liten hytte har gått helt knirkefritt, og han tar verden på strak labb. Han finnes ikke stresset, er et stort matvrak, og er allerede husren. Sistnevnte en hyggelig bonus. Han fotfølger meg overalt, og jeg er bare helt :wub: Minn meg på at jeg har skrevet dette når han har de verste unghundnykkene. Må ta litt flere bilder, for jeg har nesten ikke tatt noen, men her er et par: Ørene er all over the place, og er bare supersjarmerende. Elsker dem. Har fått ganske spørsmål fra folk om hvilken rase han er, og ganske mange blir overrasket over svaret. Så fin! Men han karen der er vell eldre enn 8 uker? Ja, han var 15 uker ved henting. Er jo bare fra Sverige man får hente valper yngre enn 15 uker nå, så da måtte jeg pent smøre meg med tålmodighet. Det var verdt det da, synes jeg. 12 Siter
Lica Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Nå har jeg snart hatt småttisen i én uke. Så langt så er han bare helt fantastisk. Enkelt og greit. Vi har vært på hytten, og familien min er bare så imponerte over hvor rolig og grei han er. Å ha tre hunder i en liten hytte har gått helt knirkefritt, og han tar verden på strak labb. Han finnes ikke stresset, er et stort matvrak, og er allerede husren. Sistnevnte en hyggelig bonus. Han fotfølger meg overalt, og jeg er bare helt :wub: Minn meg på at jeg har skrevet dette når han har de verste unghundnykkene. Må ta litt flere bilder, for jeg har nesten ikke tatt noen, men her er et par: Ørene er all over the place, og er bare supersjarmerende. Elsker dem. Har fått ganske spørsmål fra folk om hvilken rase han er, og ganske mange blir overrasket over svaret. Ja, han var 15 uker ved henting. Er jo bare fra Sverige man får hente valper yngre enn 15 uker nå, så da måtte jeg pent smøre meg med tålmodighet. Det var verdt det da, synes jeg. Hvor er han fra? 2 Siter
Nathalie_ Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Lille rakett spirer og gror, snart 5 måneder! 10 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Nå har jeg snart hatt småttisen i én uke. Så langt så er han bare helt fantastisk. Enkelt og greit. Vi har vært på hytten, og familien min er bare så imponerte over hvor rolig og grei han er. Å ha tre hunder i en liten hytte har gått helt knirkefritt, og han tar verden på strak labb. Han finnes ikke stresset, er et stort matvrak, og er allerede husren. Sistnevnte en hyggelig bonus. Han fotfølger meg overalt, og jeg er bare helt :wub: Minn meg på at jeg har skrevet dette når han har de verste unghundnykkene. Må ta litt flere bilder, for jeg har nesten ikke tatt noen, men her er et par: Ørene er all over the place, og er bare supersjarmerende. Elsker dem. Har fått ganske spørsmål fra folk om hvilken rase han er, og ganske mange blir overrasket over svaret. Ja, han var 15 uker ved henting. Er jo bare fra Sverige man får hente valper yngre enn 15 uker nå, så da måtte jeg pent smøre meg med tålmodighet. Det var verdt det da, synes jeg. Og det er fortsatt hemmelig hvor han er fra? Siter
Guest Gråtass Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Dette er vår lille danske, Viggo på 15 uker (fotograf @belgerpia) Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Dette er vår lille danske, Viggo på 15 uker (fotograf @Belgerpia)FB_IMG_1437942523213.jpg Og @Belgerpia fikk endelig kjenne en hund som heter Viggo Siter
Guest Gråtass Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Og @Belgerpia fikk endelig kjenne en hund som heter Viggo Ja det er jo det kuleste navnet på en danske ;-) Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Ja det er jo det kuleste navnet på en danske ;-) Helt klart :D Fin var han også! Siter
Emv Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Lille Leon, som nå er 13 uker, og ørene har reist seg Sent from my iPhone using Tapatalk 13 Siter
mushi Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Han var fin! Hvilken rase/mix er det? Siter
Emv Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Takk! Jeg er helt forelsket! Mor er Border collie/Husky og far er Newfoundlandshund. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snøfrost Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Denali fikk to svart/hvite tisper i natt. Så da blir det en av de som blir min neste valp. Hvem av dem aner jeg selvsagt ikke. Håper bare minst en av dem blir like god som den beste broren i forhold til hva jeg ønsker meg fra kombinasjonen 9 Siter
Teserere Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Gratulerer @snøfrost Sent fra min SM-G850F via Tapatalk 1 Siter
LinL Skrevet 4. August 2015 Rapporter Skrevet 4. August 2015 Om 10 ! dager får jeg endelig møte Rutta Skal få komme hjem litt tidligere enn planlagt hun 6 Siter
Kristina Skrevet 4. August 2015 Rapporter Skrevet 4. August 2015 Jeg kan nesten ikke tro at det endelig er min tur til å skrive her. Til helgen reiser vi til Sverige for å hente denne lille saken. Han heter foreløpig Oden og er en strihåret vorsteh på ni uker. Han er etter e. Sub Terram Jalla Jallau. Sibbofjärdens Karma Jeg har panikk nå 19 Siter
klinkekula Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Zelda titter også innom! Whippet på nå 4 mnd. 18 Siter
Maria Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Jeg kan nesten ikke tro at det endelig er min tur til å skrive her. Til helgen reiser vi til Sverige for å hente denne lille saken. Han heter foreløpig Oden og er en strihåret vorsteh på ni uker. Han er etter e. Sub Terram Jalla Jallau. Sibbofjärdens Karma Jeg har panikk nå Jippi!! Så moro Gratulerer med kommende valp. Siter
Artemis Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Så mange flotte valper her på de siste sidene! (Vel, i hele tråden da. ) Akkurat nå ser jeg frem til valpen her er ferdig med tannfellingen. Han er veldig snill og lekebiter ikke, men han liker derimot å spise fingrene mine når han tar imot godbiter, og disse små pirayatennene er så skarpe. Auauau! Siter
Kristina Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Jippi! Så moro Gratulerer med kommende valp. Takk! Det er veldig lenge til lørdag 2 Siter
Kristina Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Så mange flotte valper her på de siste sidene! (Vel, i hele tråden da. ) Akkurat nå ser jeg frem til valpen her er ferdig med tannfellingen. Han er veldig snill og lekebiter ikke, men han liker derimot å spise fingrene mine når han tar imot godbiter, og disse små pirayatennene er så skarpe. Auauau! Åh, jo mer jeg leser jo mer kommer jeg på at jeg har fortrengt Siter
Belgerdama Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 JIPPI!! Idag har jeg vært med på fødselen av tispa mi. For en utrolig opplevelse å kunne være med å se de små komme inn i verden Yanah fikk 6 små valper (4 tisper og 2 hanner) Idag feires det med kake 18 Siter
Tekopp Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 JIPPI! Idag har jeg vært med på fødselen av tispa mi. For en utrolig opplevelse å kunne være med å se de små komme inn i verden Yanah fikk 6 små valper (4 tisper og 2 hanner) Idag feires det med kake For en fantastisk nyhet Blir spennende å se bilder av nurket ditt snart da. 1 Siter
Recommended Posts