Enits Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Har snakket med både fjelldronningen, kvitsmyra og vintervidda, så får se hvem det blir når det nærmer seg Har også vært en liten tur innom mallalasse siden de bor rett i nærheten her, men hu var ikke helt sikker på om det ble noe enda Har selv fra Vintervidda blir spennende da Siter
Malamuten Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Vims har vært på stranden og utforsket i dag Edit: Og et til, med mor og datter 15 Siter
Elita2005 Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Vims har vært på stranden og utforsket i dag Vims ser ut som den lille fine pirayaen! Misunner deg veldig! Kan tenke meg ventetiden går saaaakte.. 1 Siter
Malamuten Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Vims ser ut som den lille fine pirayaen! Misunner deg veldig! Kan tenke meg ventetiden går saaaakte.. Nå begynner det å bli helt forferdelig, men mandag om akkurat 3 uker har vi første dag hjemme i Norge så får vell bare holde ut litt til Heldigvis blir det jo ferie en uke først så da håper jeg tiden går fort og at man får litt annet og tenke på. Video av mor og datter 10 Siter
Belgerdama Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Skrevet 19. Januar 2015 Nei så herlig malamuten! Å som jeg gleder meg til hun kommer hjem til deg så vi får høre hvordan hun er og se litt flere bilder. Ventetiden er nok lang nå ja. 1 Siter
sol78 Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 Jeg har fått nye bilder av lille frøkna vi venter på fra Danmark! Er hun ikke fin?? Luna 9 uker <3 Og enda er det 6 uker igjen til vi kan hente henne.... 10 Siter
LinL Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } Jeg har fått nye bilder av lille frøkna vi venter på fra Danmark! Er hun ikke fin?? Luna 9 uker <3 Og enda er det 6 uker igjen til vi kan hente henne... Kjempe fin ! kooikerne er fine 1 Siter
Sunlily Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Skrevet 22. Januar 2015 Ble visst med dette året også... Fraytal' Tint Of Soul "Moltres" 14 Siter
Malamuten Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Skrevet 22. Januar 2015 Ble visst med dette året også... Fraytal' Tint Of Soul "Moltres" Så nydelig Jeg har fått nye bilder av lille frøkna vi venter på fra Danmark! Er hun ikke fin?? Luna 9 uker <3 Og enda er det 6 uker igjen til vi kan hente henne.... Kjempesøt Siter
Teserere Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Skrevet 22. Januar 2015 Jeg skal snart fly og hilse på tispen jeg ønsker valp fra! Aner jo ikke om det blir valp, for hun er ikke paret engang... Kryssekrysse! 10 Siter
ipadda Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Lykke til alle som venter på valp og har hentet valp. Her blir det nok mange valpefrie år fremover - skal jo ha egne valper, men har ikke anledning til å ha noe hjemme, så det blir del-eie og fôrverter her. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Har kjøpt hest, så har ikke tid til valp... Joda, neida... Neida.Håper jeg kan få til en avtale med noen flinke folk, så jeg kan få et kull på min drømmetispe som blir født denne våren. Siter
Carro92 Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Valpene begynner å bli farlig søte nå! 4 uker gamle Gleder meg skikkelig til å hente min lille Tundra (den lille brune) om 4 uker 11 Siter
Mumle Mu Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Tispe 1 er parret, og vi har fortsatt ikke flytta.... Begynner å haste med å få kjøpt hus nå, 4 borzoier og en dalmis på 45 kvm midt i Oslo er litt snaut. 6 Siter
Belgerdama Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Valpene begynner å bli farlig søte nå! 4 uker gamle Gleder meg skikkelig til å hente min lille Tundra (den lille brune) om 4 uker Så nydelig. 4 uker går fort vettu? 1 Siter
MarieR Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Veldig misunnelig på dere som venter på valp! Er skikkelig valpesyk, men kommer nok ikke til å ha mulighet til noen flokk-forøkelse i år, desverre Ekstra surt fordi jeg kunne fått valp fra et kull jeg tror kan bli kjempebra. Menmen, bra kull kommer det helt sikkert siden også! 1 Siter
Vimsan Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Ska bli så kul att få "se" alla 2015 valparna som kommer 2 Siter
tutle Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Valpene begynner å bli farlig søte nå! 4 uker gamle Gleder meg skikkelig til å hente min lille Tundra (den lille brune) om 4 uker Åååh så fin! Spesiell farge da 1 Siter
Wachita Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Skrevet 26. Januar 2015 Oppdretter skal ha et kull til sommeren/høsten, og enten bruke min favoritt hannhund eller sønnen hans, så er godt mulig det kommer en valp hit på slutten av året 6 Siter
Monab88 Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Skrevet 26. Januar 2015 Lister meg stille ut herfra og venter på 2016-tråden Kom bare en valp som oppdretter skal beholde selv Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Kotis valp <3 Kanskje Ellerså blir det vel noe langt i 2016 evt 2017 1 Siter
Belgerdama Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Lister meg stille ut herfra og venter på 2016-tråden Kom bare en valp som oppdretter skal beholde selv Det var kjedelig? Oppdretter skal ha et kull til sommeren/høsten, og enten bruke min favoritt hannhund eller sønnen hans, så er godt mulig det kommer en valp hit på slutten av året Spennende. Hvem tispe er det?? Siter
Vimsy Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Lister meg stille ut herfra og venter på 2016-tråden Kom bare en valp som oppdretter skal beholde selv Jaja. Da var det ikke meningen! Din tur kommer! ^_^ Siter
Recommended Posts