Lizzi Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 for og gå til annskafelse av en til hund. Skal gjøre det fordi Nikita ikke passer som alene hund, hu stresser blir stressa av ikke å være me andre firbeinte går bare rundt og virrer hjemme. Har nå funnet meg en som har vekket oppsikt hos meg, en 5år gammel blandings hund bc og bu hund som heter tarzan her er han. Han omplasseres fodi eigeren hans ikke har tid til han lenger, stakars liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Er du helt sikker på at det vil løse problemene dine? Fordi det kan mange ganger gjøre det verre. Lykke til med ny hund i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Spennende! Alltid spennende når noen skal ha seg ny hund Hvordan er denne Tarzan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til, håper alt blir bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinne Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Har jeg sett.. Lykke til og gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 16. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 er veldig sikker på at dette er det rette ja. vi har vert i et par uker nå hos min mor og di har og en voksen hund som får være inne i tillegg til di to i fjøse og nikita blir en helt annen hund når hun får være sammen med andre hunder på den måten, hun lystrer meg og har stor iver etter og finne ut hva det er jeg vil lære henne nå. vi får bedre kontakt og jeg føler at vi er i et "fellesskap". Tarzan er en lærenem energisk hund med mye fart som elsker lange turer (noe nikita og gjør:) han kan være litt pirken på andre hanner men dette vil gå over med rette trening og tolmodighet (flere "spesjalister" har sakt akkurat det samme om han at han har store muligheter. Di som har han nå har for ikke lengesiden starta me klikketrening på han noe di syntes fungerte kjempebra på han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til med ny hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til med ny hund. Bra at Tarzan får mulighet til å komme til et sted som har mer tid til han :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til med ny hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Så gøy da! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 16. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 tusen takk alle sammen. *tenke på tarzan smelt* jeg er fortapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 masse lykke til med ny hund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til Tarzan var kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 kan ikke gjøre annet enn å ønske lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 16. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 er ivertfall så heldig at jeg har masse erfaring med mer en bare en hund og ta meg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 16. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 Lykke til Nå får du han? er ivertfall så heldig at jeg har masse erfaring med mer en bare en hund og ta meg av Har du erfaring med to hunder altså? Ble litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 16. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2006 ja hjemme har det alltid vert minimum 2hunder siden di bruker di på sauer og sånn. Så jeg fikk ha den elste av dem som "min" hund. Hu er ei nydelig bc tispe som er like snill som dagen er lang, me hu gikk jeg på gjeterhundkurs rally lydighetskurs ag kurs valpe kurs klikkerkurs og fra valp til voksen hund kurs. Er meget fornøyd me henne og det er min mor og stefar og, han bruker henne aktift med sauene og sier at dette er en av di aller beste gjeterhunder han har hatt. Hun fikk valper for snart 1år siden (det er der den ene hunden som er der nå kommer fra) veit ikke hvem faren er da :? og etter hu fikk di så har det ikke godt så bra me hu har blitt "feit" stygg i pelsen veldig fettete og tynn pels og har ellers altfor mye overflødig hud, går heldigvis bedre med jenta mi nå da så nå er hu nesten helt seg selv ijen. Men det merkelige er at ingen noen gang har merket noe til at hu har hatt løpetid :? det mener vertfall jeg at er veldig rart da hunden er snart 6år og ingen merket noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 17. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Høres spennende ut.. ! Du må ha lykke til med de to da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Han så kjempe fin ut! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar