Fommle Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hvilke godbiter anbefaler dere? Siter
simira Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Det er ca to uker siden en lignende tråd ble startet. Det er lurt å søke på forumet før du starter nye tråder, noen emner går igjen veldig ofte. http://hundesonen.no/forum/topic/75363-godbiter/ http://hundesonen.no/forum/topic/75318-hjemmelagede-godbiter/ http://hundesonen.no/forum/topic/74888-bittesmaa-godbiter/ Hvis du søker etter godbiter og søker bare i trådtitler så får du over 30 tråder om godbiter. 1 Siter
MissHeike Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Karbonade, pølse, våtmat til katt og hjemmelagde godbiter har alltid vært en sikker vinner her Eksperimenter å finn ut hva valpen liker. Noen er glade i ost for eksempel, min liker bare brunost xD Siter
TrasselTrollet Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Jag brukar koka lever, skära den i små små bitar och förvara i frysen, ta upp lagom mängd du behöver och ha i kylskåpet. 3 av 3 hundar här hemma älskar det. Dessutom är det billigt och garanterat fritt från massa konstiga tillsatser. Siter
Tuvane Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Av kjøpegodbiter: Nature's Menu. Ellers bruker jeg godbiter av tørket eller kokt kjøtt. Siter
Gjest Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Det er ca to uker siden en lignende tråd ble startet. Det er lurt å søke på forumet før du starter nye tråder, noen emner går igjen veldig ofte. http://hundesonen.no/forum/topic/75363-godbiter/ http://hundesonen.no/forum/topic/75318-hjemmelagede-godbiter/ http://hundesonen.no/forum/topic/74888-bittesmaa-godbiter/ Hvis du søker etter godbiter og søker bare i trådtitler så får du over 30 tråder om godbiter. Klart man kan søke hvis man vet om funksjonen / har tiden / vil se flere svar - men det er altså ingenting i veien for å stille gamle spørsmål på nytt. Alle nye tråder og spørsmål er hjertelig velkomne. Moderator Marie Siter
Renate A Skrevet 23. August 2014 Rapporter Skrevet 23. August 2014 Klart man kan søke hvis man vet om funksjonen / har tiden / vil se flere svar - men det er altså ingenting i veien for å stille gamle spørsmål på nytt. Alle nye tråder og spørsmål er hjertelig velkomne. Moderator Marie Helt enig, det kan da ikke gjøre noe at man spør om en ting flere ganger, godbiter er et ganske "hot" tema og det kommer stadig nye godbiter ute på markedet, uten nye tråder innen godbiter så er det ikke sikkert man får med seg nyhetene + om de er gode eller ikke. Siter
Fommle Skrevet 24. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2014 Klart man kan søke hvis man vet om funksjonen / har tiden / vil se flere svar - men det er altså ingenting i veien for å stille gamle spørsmål på nytt. Alle nye tråder og spørsmål er hjertelig velkomne. Moderator Marie Helt enig, det kan da ikke gjøre noe at man spør om en ting flere ganger, godbiter er et ganske "hot" tema og det kommer stadig nye godbiter ute på markedet, uten nye tråder innen godbiter så er det ikke sikkert man får med seg nyhetene + om de er gode eller ikke. Takk, kjipeste svaret man kan få som ny på forum er "søk det opp/det er tatt opp før"... Gjerne like etter at man har blitt oppfordret til å høre aktiv for å bli kjent med resten av brukerne Takk for gode svar, vi skal prøve oss frem. 2 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.