Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Hei Roma! Ja det kan vi vel:) Vi ønsker ta inn produkter som folk vil ha:) Vi må bare finne en leverandør av dog security først 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Hilsen storforbruker av ID-merker, som er provosert over hva norske dyrebutikker tillater seg å ta betalt for dem. De håpløse brikkene er egentlig ikke så håpløse, det er festeringen som er håpløs.. Den er jo så liten og skjør, jeg kjøper alltid et lass med noen mer solide greier fra Jernia i etterkant, da faller iallefall ikke brikkene av bare ved synet av en vilter lekekamerat.. Men dersom man ikke bytter dem ut blir forbruket deretter. Synes dog at enkelte butikker er dårlige til å opplyse om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Vi sender alle varer innen 24 timer. Bestiller du før klokka 21:00 på kvelden så leverer vi på post i butikk den dagen. Da blir den sendt dagen etterpå. Altså innen 24 timer:) La merke til det der, men man bør kanskje ha med at det er virkedager? (det er jo en nettbutikk og 24 timer stemmer vel ikke hvis man bestiller en lørdagskveld?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Helt rett! Skal få rettet opp i alt sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 De håpløse brikkene er egentlig ikke så håpløse, det er festeringen som er håpløs.. Den er jo så liten og skjør, jeg kjøper alltid et lass med noen mer solide greier fra Jernia i etterkant, da faller iallefall ikke brikkene av bare ved synet av en vilter lekekamerat.. Men dersom man ikke bytter dem ut blir forbruket deretter. Synes dog at enkelte butikker er dårlige til å opplyse om dette. Mente egentlig ikke at festeordningen er håpløs, jeg bytter dem og alltid ut om de er lite solite, noen ganger bruker jeg bare strips og. Mente mer at de er håpløse fordi de ikke er gravert dypt, og lett lar seg ripe, så til slutt ser man nesten ikke forskjell på telefonnummeret og diverse riper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Noen av dere som har Kong leker til hundene deres? Vi lurte på kjøre en kampanje på KONG snart. VI synes leke er veldig bra. Erfaringer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Elsker kong, eneste lekene jeg kjøper min hund er spesielt glad i wubba'ene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Skulle muligens hatt en ny kong ja, den gamle gikk under i fjor, tålte 5år inn og ut av oppvaskemaskin Noen som vet om den sorte tåler vaskemaskin bedre enn den røde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Vi har denne da i 180. De er skikkelig kule. Fargene er MYE mere knæsje enn du ser på bildene. De er også myke. Jeg har lett etter det andre en stund, har så mange andre kobbel at jeg skal vente på dette kobbelet, tror jeg, aller helst skulle jeg hatt det i treningskobbel, men ringer nedover kobbelet så man kan justere lengden på kobbelet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Sort kong tåler også vaskemaskin, men om den tåler det noe mer , det er jeg usikker på. Gummien i Kong Extreme er jo sterkere enn i Classic, så tipper den holder bedre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Noen av dere som har Kong leker til hundene deres? Vi lurte på kjøre en kampanje på KONG snart. VI synes leke er veldig bra. Erfaringer? Veldig fornøyd, kunne tenkt meg den der kong firkanten og litt sånt, så hvis det blir kampanje handler jeg nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Dette må jo være et halsbånd for deg @Shlush http://eiradyrebutikk.no/products/patentopet-basic hm linken fungerer ikke... men se på halsbåndet med uttrekkbart håndtak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Er det denne du mener? Veldig fornøyd, kunne tenkt meg den der kong firkanten og litt sånt, så hvis det blir kampanje handler jeg nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Er det denne du mener? Jepp! Også ønsker vi oss det som ser ut som et hundebein. Hadde et sånt før, men det forsvant på en hyttetur en gang. Har en kong medium som brukes mye også Så alt i alt: ja, vi gillar kong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Vi kjører 15% rabatt på alle hundeleker nå i helgen:) Vi har ikke annonsert det på facebook enda, men kampanjen er aktiv nå Husk vi har ikke store lageret enda, så har ikke mange av hver leke. Førstemann til mølla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Veldig kjekt halsbånd ja! Får det i sele og. Vi har vel bare 1 stk på lager av patentopet basic. Dette må jo være et halsbånd for deg @Shlush http://eiradyrebutikk.no/products/patentopet-basic hm linken fungerer ikke... men se på halsbåndet med uttrekkbart håndtak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 @Lola Pagola jeg har jo slips tihi! Dog sikla jeg på et annet halsbånd inne på siden. men det var ikke inne riktig str til noen av mine eiradyrebutikk.no/products/neon-flash-halsbnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Flyttes til "Næringsdrivende", hvertfall inntil videre Admin IW . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Husk tilbud på hundleker! 15% på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Tilbudet snart over. se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Husk at tilbudet 15% rabatt på alle hundeleker gjelder frem til midnatt. TIl uken skal vi ta inn noen flere varer, øke utvalget litt:) www.eiradyrebutikk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Da var salget på hundeleker over! Er det en annen kategori av varer dere ønsker vi skal sette på salg? Kun 1 kategori av gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 VI har tilbud på Envy selen idag! 33% rabatt:) http://eiradyrebutikk.no/products/envy-phantom-sele-brun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 20. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Vi har 10-30% rabatt på alle varer nå. Vi må konkurrere på pris å kjører derfor gode tilbud. Ta en titt da vel:) www.eiradyrebutikk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Det jeg ser etter når jeg handler på nett, det er etter gratis frakt. Nettdyret.no for eksempel har stort utvalg, ganske så billig og har fri frakt. Handler ofte der jeg, med mindre jeg er ute etter noe spesielt som de ikke har OG de er kjapp å levere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts