Amatør Skrevet 7. August 2014 Rapporter Skrevet 7. August 2014 Den glade Amatør rusler inn her for å kikke. Har vært innom før, men har mye positivt om "sonen" i det siste, så da får man prøve å joine. Til daglig lever jeg livet på landet med barn og min kjære lykkepille Astrid. En glad og litt gal Staffordshire bulterrier-jente på snart 4 år. 11 Siter
Lunatic Skrevet 7. August 2014 Rapporter Skrevet 7. August 2014 Å så fin Staff! Digger brindle-staffer! Vil ha flere bilder!! 1 Siter
Amatør Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2014 Å så fin Staff! Digger brindle-staffer! Vil ha flere bilder! Takk! Ja brindle-hunder generelt er snasent, synes jeg. Ja det kommer nok flere bilder. Har vel "ett par stykker her og der...." Siter
Eloise Skrevet 7. August 2014 Rapporter Skrevet 7. August 2014 Så fin en smilehund! Det lyser ren, skjer lykke ut av de øynene der. 1 Siter
Amatør Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2014 Så fin en smilehund! Det lyser ren, skjer lykke ut av de øynene der. Ja, takk!! Det gjør godt å ha en sånn gledesspreder som bestevenn. Siter
Lola Pagola Skrevet 7. August 2014 Rapporter Skrevet 7. August 2014 Så fin Astrid velkommen hit! 1 Siter
Amatør Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2014 Takk for hyggelig velkomst. Siter
Alvira Skrevet 8. August 2014 Rapporter Skrevet 8. August 2014 Velkommen velkommen! Jeg stemmer for at Astrid trenger egen tråd, med MASSe bilder Hun var nydelig 1 Siter
TonjeM Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Hei hei sveis! Long time no see! Hilse Astrid da! (Og for de som ikke vet det - Astrid er aldeles aldeles skjønn!) Siter
Recommended Posts