SaraSL Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Hvem kommer? Freja skal i åpenklasse for første gang i Norge og står for championatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Hvilken helg er dette igjen? Tror jeg er på ID-sporkurs den helga. Dvs, har noe hunderelatert tre av fire helger i september, så tror ikke jeg kan gå uansett. Synd, kunne tenke meg og se på LP, og kanskje møte noen soniser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Hvilken helg er dette igjen? Tror jeg er på ID-sporkurs den helga. Dvs, har noe hunderelatert tre av fire helger i september, så tror ikke jeg kan gå uansett. Synd, kunne tenke meg og se på LP, og kanskje møte noen soniser. 13/14 sep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 13/14 sep. Jepp, da er det ID-spor den helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg skal nedover, tenkte stille de to guttene mine.. Også en staffevalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg kommer med begge guttene. Storm fyller to år et par dager før utstillingen og står for championatet så det blir spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Skal nedover så blir juniorhandling begge dager og håper veldig på den NM kvalifiseringa har vært så veldig nære begge dager på nkk drammen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Kommer med groenendalen Vi jakter championat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Jeg tror jeg reiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Hvor finner jeg dommerlisten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Jeg kommer med papillonen. Han stiller i åpen klasse, og står for championatet. Så det blir veldig spennende å se Har gledet meg til denne helga i månedsvis Mopsen blir hjemme denne gang. Han står ikke for championtittelen så da tenkte jeg at det er best å bruke tid på den som faktisk gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Har meldt på 2 gårdshunder og begge aussiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Hvor finner jeg dommerlisten? http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteannonseRogaland.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Freia skal stilles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Jeg meldte på, hvor er det utstillingen er? Tenkte prøve finne et hotell som ikke er så langt unna utstillingsplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Jeg meldte på, hvor er det utstillingen er? Tenkte prøve finne et hotell som ikke er så langt unna utstillingsplassen Utstillingn er på Orre. Det er ca 30 minutter unna Stavanger. Nærmeste overnatting er Bryne Kro & Hotell (tror jeg). Det er lov å ha hund der på enkelte rom, enkleste er å ringe dem for å booke dette. Sjansen for å få rom nå, er kanskje ikke den største. Tror NPK har speialutstilling i området denne helgen også. Jæren Hotell er et annet alternativ ikke så langt unna Orre. Og om jeg ikke husker helt feil, så er det noen campinghytter. Kleppe Vigre tror jeg det heter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Utstillingn er på Orre. Det er ca 30 minutter unna Stavanger. Nærmeste overnatting er Bryne Kro & Hotell (tror jeg). Det er lov å ha hund der på enkelte rom, enkleste er å ringe dem for å booke dette. Sjansen for å få rom nå, er kanskje ikke den største. Tror NPK har speialutstilling i området denne helgen også. Jæren Hotell er et annet alternativ ikke så langt unna Orre. Og om jeg ikke husker helt feil, så er det noen campinghytter. Kleppe Vigre tror jeg det heter. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Change of plans! Hector og Emilio skal i ringen. + en av tispene til min søster. Stiller muligens en chihuahua også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Meldte på 2 gårdshunder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Jeg hadde tenkt å komme å se på, siden det ikke er så langt unna, men jeg skal også på ID-sporkurs, så det få bli en annen gang rett og slett. @jaktlykke Nemi savner schæresten sin *ler* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Hvis det er noen som skal fra Oslo/Akershus området og trenger skyss eller vil kjøre sammen så har jeg et ledig sete i bilen og plass til en mellomstor/ et par småhunder. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Har meldt på én hund. Håper pelsen er noenlunde på plass (den bor ikke hjemme). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Denne skulle jeg ikke på. Men så flytta jeg til Stavanger Stiller pluttis på lørdagen, og forhåpentligvis får Jaktlykke et handlerproblem, så kan jeg løpe litt med en av favoritt-veteranene mine, Amigo På søndagen skal jeg skrive kritikker hele dagen - og vips så var den helga borte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Vi kommer også, Dill skal stilles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Jeg sliter med handler til en veteran tispe dobermann lørdagen, så om noen føler for det, så snille hukk fatt i et stk STRESSET meg...? Lett gjenkjennelig...en hannhund som hopper kenguru og bjeffer av glede, en stk brun valp som gjør det samme,og en sort tispe som ser ut til å kjede vettet av seg... (sånn omtrentlig ser vi ut...med lyd på..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts