Alzenas Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2014 Det er ikke alltid så lett å finne riktig frem 1 Siter
Tekopp Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Hun ser så hærlig resignert ut i den filmen (noe jeg kan forstå med så mange små valper) 1 Siter
Alzenas Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 En litt vel slapp photoshoot Han her syns jeg er nyyydelig 2 Siter
Rocket Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 En litt vel slapp photoshoot Han her syns jeg er nyyydelig Ååååååh nommin så søte Herlige trøttetryner! Den nederste der er det den som hadde sølv bånd? Siter
Alzenas Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 Ååååååh nommin så søte Herlige trøttetryner! Den nederste der er det den som hadde sølv bånd? Du kjenner ham igjen! Ja, det er han det 1 Siter
Rocket Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Du kjenner ham igjen! Ja, det er han det Hehe, har et godt øye til den der altså! Heldige de som ender opp med ham. Siter
Alzenas Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 Hehe, har et godt øye til den der altså! Heldige de som ender opp med ham. Ja absolutt, han er så fin Et lite bilde av Enya og tante Lykke idag 3 Siter
Tavi Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Vakre valper, og vakre Enya! <3 Siter
Rocket Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 For et blikk da! Ser jo bare helt megahærlig ut! Siter
Poter Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 (endret) For noen øyner! EDIT: La på en smily så det var helt sikkert at jeg var positiv Endret 4. September 2014 av Poter Siter
Alzenas Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2014 Hahaha! Ok, nå veit jeg at du er positiv Poter De er litt sær, de her skapningene. Jeg kaller dem for Hinkelpinkelene mine Jeg klarer ikke la være! Dette er Pixel (Megapixelen min :-D ) 5,5 mnd gammel. Han er halvbror med dette kullet (samme far) Tenk at om kun kort tid, ser valpene så store ut.... Nå skal det kanskje nevnes at han er rimelig utvikla for aldern, men alikevel. 2 Siter
Alzenas Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Pappa Dani fikk i dag et velfortjent CERT i Tromsø under dommer Arne Foss 6 Siter
Alzenas Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 3 uker gamle i går 4 Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Nydelige valper og pappa. Gratulere så mye Siter
Rocket Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 *sukk* For noen herlige valpetryner Siter
Alzenas Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Tja, det var nesten Tispene: 2 Siter
Tekopp Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Hvordan blir snutene deres etterhvert, når de er flekkete på den måten som (supersøte) valper? Siter
Alzenas Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Hvordan blir snutene deres etterhvert, når de er flekkete på den måten som (supersøte) valper? De blir nok helfarget alle sammen, det er helt normalt at snutene er flekkete i denne alderen. Og jo mørkere de er, jo raskere blir snuten helfarget:-) Siter
Alzenas Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Biiiiiiilderas Vi benyttet sola å tok en kjapp tur ut med valpisene, eller skal jeg si bollene De to jentene: Hannhund (Han som hadde sølv halsbånd) Gutta boys all over Hannhund: Tispe og hannhund Hannhund (sølv) og tispe Hannhund Samme hannhund som bildet over Alle gutta boys Tispene 2 Siter
Alzenas Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 aww begynt å finne navn? Nei jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt noe egentlig Forslag tas mot med takk. Gjerne en sammenheng på navnene, en serie, eller uansett til 8 stk, 6 hannhunder og 2 tisper. Pearls Legacy`s ......... Siter
Rocket Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Aaaaw Send dem hit alle sammen Fremdeles svak for herr sølv, for et utrykk og for en holdning da! Blir han "helfarget" eller har han litt striper han også? D navn: Pearls Legacy's Dream Come True Pearls Legacy's Dirty Dancing Pearls Legacy's Dining In/With Style Pearls Legacy's Drop Dead Diva/Gorgeous Pearls Legacy's Drop The Bass Pearls Legacy's Damsel In Distress Pearls Legacy's Deluxe Edition Pearls Legacy's Deja Vu Pearls Legacy's Delirious Pearls Legacy's Domino Pearls Legacy's Devil In The Details Pearls Legacy's Dracula Siter
Rocket Skrevet 8. September 2014 Rapporter Skrevet 8. September 2014 Og til herremannen selv. Dressed In Silver 2 Siter
Alzenas Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Aaaaw Send dem hit alle sammen Fremdeles svak for herr sølv, for et utrykk og for en holdning da! Blir han "helfarget" eller har han litt striper han også? D navn: Pearls Legacy's Dream Come True Pearls Legacy's Dirty Dancing Pearls Legacy's Dining In/With Style Pearls Legacy's Drop Dead Diva/Gorgeous Pearls Legacy's Drop The Bass Pearls Legacy's Damsel In Distress Pearls Legacy's Deluxe Edition Pearls Legacy's Deja Vu Pearls Legacy's Delirious Pearls Legacy's Domino Pearls Legacy's Devil In The Details Pearls Legacy's Dracula Han er helt uten brindler/striper, den eneste i kullet som ikke har det faktisk. Jeg har muligens en kjøper på ham, dvs: Hun håper han blir den fineste hannhunden i kullet, for da havner han der Ooo, navnene likte jeg! Det blir nok kanskje noen av de navnene ja Dressed in silver var ikke dum 1 Siter
Recommended Posts