MegaMarie Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Jeg og gjetter 6 valper! 4 tisper og 2 hannhunder 5 brune og 1 sort, hvem som blir hvem av kjønn får vi vente å se! Siter
ceccy Skrevet 28. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2015 6 uker fra første parring i dag 11 Siter
ceccy Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Dagene går så fort! 6 1/2 uke allerede og Era vokser og vokser! Til tider er jeg sikker på st hun har vokst masse fra vi står opp til vi går å legger oss ... Era har begynt å ta det roligere og er enda mer på mat enn vanlig! Hun går lett opp i lommene til folk og forsyner seg om hun får lov ... Hun ligger mer og mer på gulvet enn i sofaen, tisser oftere og mener vi ikke trenger å stå opp om dagen ... 6 Siter
Snøfrost Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg blir overrasket om hun bare skjuler 3! Krysser fingre for at du får den svarte tispa du ønsker deg Siter
Tekopp Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Hvor store kull er det vanlig at rasen får? Er enig med Snøfrost i at det ser ut som om mer enn 3 stk ligger gjemt inni der Siter
ceccy Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg blir overrasket om hun bare skjuler 3! Krysser fingre for at du får den svarte tispa du ønsker deg Det var minimum 3 vi så på UL, men ettersom Era ikke ville være i ro, så jeg meg fornøyd med å bare vite at der var noen der, så får vi ta et tellerøntgen Jeg blir også veldig overrasket om det bare kommer 3 stykker ... Om jeg beholder sort eller brun tispe får tiden vise ... Er jo ikke sikkert det kommer noen tisper i det hele tatt Er bare lettere å finne hannhund til sort tispe enn brun tispe om man da ikke ønsker å kjøre et helbrunt kull da Hvor store kull er det vanlig at rasen får? Er enig med Snøfrost i at det ser ut som om mer enn 3 stk ligger gjemt inni der Forrige kull fikk hun 9 stykker 1 Siter
Cattn Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 HErreguuuud jeg gleder meg sikkert nesten like mye som du! :D Små tasser som jeg bare skal koooooose med! :wub: Siter
ceccy Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 HErreguuuud jeg gleder meg sikkert nesten like mye som du! :D Små tasser som jeg bare skal koooooose med! :wub: Røntgen er bestilt! Torsdag 11.6 kl 12.00 2 Siter
ceccy Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Bare for å sammenligne ... Bare litt større nå 8 Siter
Cattn Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Tja... Så sånn ca 11 stk da! 6 gutter og 5 jenter! Siter
Gjest Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Det må da minst være 10 valper inni der, sant? Siter
camillen Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Åh herregud, blir livsfarlig når bildene av valpene kommer. Kommer til å måtte beherske meg for ikke å ta med alle sammen hjem 1 Siter
ceccy Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Åh herregud, blir livsfarlig når bildene av valpene kommer. Kommer til å måtte beherske meg for ikke å ta med alle sammen hjem Jeg skal passe på å legge ut bilder ofte 1 Siter
ceccy Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 7 uker siden første parring i morgen og vi har melk i pattene. 3 Siter
ceccy Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Ikke såååå lenge igjen nå I går var det 2 uker til termin 1 Siter
Lunatic Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Tjukkeboll! Gleder meg til å se valper! Tipper 10 stk, 4 hanner og 6 tisper! 1 Siter
mokken Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Kjære tid! Hun ser jo ut som en liten flodhest Spennende med røntgen! Siter
ceccy Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Da har vi vært på røntgen og jeg er like klok I kombinasjon med at røntgenmaskinen deres tok grisedårlige bilder i dag og at Era tydeligvis ikke har tatt seg på første parring, var det ikke lett å se hvor mage det var inni der! Vi klarte å telle 5, men det så ut som en hel del ekstra ryggrader som vi ikke klarte helt å finne hodene til, så da får man bare vente i spenning da ... 7 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Haha, la oss satse på at alle kommer ut med hodene på! 3 Siter
Mirapusen Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 Spennende! Satser på 9; 5 tisper og 4 hanner Siter
Recommended Posts