Gå til innhold
Hundesonen.no

Running Spot's B-kull :)


ceccy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått beskjed om at alt har gått fint med Era!

Da er vi hjemme fra UL og Era er drektig Det kommer minimum 3 små prikkevalper ca 17. Juni <3 Ekstra spesielt var det å få se hjerteslagene på de små <3

Da er vi ENDELIG i gang! To sorte tisper så langt!

Da har vi landet i sofaen hjemme. Era står for gutta her hjemme, så har nok parret på de første stådagene hennes. Gutta er litt frustrerte kan man si og har pipekonsert for meg ... :blink:

Era ble parret på dag 12 og 13 i løpetiden, så om det blir noen valper, kommer de ca 17. Juni

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dobbelpost*

Bilde tatt av frøken prikk 1 dag etter første parring

321_zpsi6gpxzd6.jpg

Edit: Sorry dårlig bilde, men det er tatt av min mor som knapt nok har tatt i et kamera før :P Lover at de neste skal være fra bakkenivå :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått landet litt, så da kan jeg fortelle litt mer om Rocco :)

Rocco var en høflig og stødig, ung herremann og jeg likte veldig godt det jeg så! Jeg hadde med meg en valp ned til eier av Rocco fra Dalnews og Rocco fikk hilse på denne valpen før jeg slapp ut Era. Rocco var veldig avbalansert og rolig rundt valpen og la seg ned så valpen kunne få hilse og snuse på hele ham. Etter valpetass hadde fått gått på do og var trøtt, fikk han legge seg i buret litt igjen og jeg slapp ut Era. Rocco sto å snuste på noen busker da jeg slapp Era ut, så det tok noen sekunder før han så henne og i det han snur seg mot henne, stiller Era seg opp og var klar ... Era trengte tydeligvis bare et kjapt blikk på gutten for å finne ut at han der, han var stilig! Skikkelig ludder ble hun :rolleyes::stalker:

Ellers hadde Rocco en god front og det synes jeg dessverre mangler hos alt for mange dalmatinere om dagen! Veldig mange blir alt for stail i fronten og bryst er ikke-eksisterende, så jeg krysser fingrene for at jeg får gode fronter også i denne kombinasjonen.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era har god matlyst og er veldig flad om dagen. Forrige kull kastet hun opp på dagen 3 uker fra første parring, nå har hun akkurat kastet opp bare en uke og en dag fra første parring. Vil tro det bare er en tilfeldighet, men følger selvfølgelig med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 :D

Oh my! Hehe

Med mindre hun har fått uhorvelige mengder mat, så ser der da vitterlig ut som at magen har vokst :D

Lykke til!

Litt mere mat har hun fått, men ikke mer enn 1/2 beger og med den aktiviteten vi har hatt i det siste, burde hun ikke legge på seg og bli tykk av det haha

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...