Gå til innhold
Hundesonen.no

Ting du skulle ønske at andre visste om jobben din


Mirai
 Share

Recommended Posts

@MegaMarie - etter å ha reist på ørten flyplasser i USA i vår er jeg evig takknemlig hver gang jeg går gjennom en sikkerhetskontroll i Norge. Jeg møter stort sett alltid blide og hyggelige mennesker, og dere viser at det går an å ivareta sikkerheten uten å behandle gud og hvermann som potensiell terrorist. Kudos!

Takk takk! Skulle ønske flere hadde vært i USA og tenkt den samme tanken :P Jeg ønsker av og til nemlig at vi var som i USA, for det er så alt for mange reisende i Norge som har null respekt for oss, og det er veldig ubehagelig å gjøre den jobben jeg må gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lærer. Det er ikke mange som vet hvor mye vi går rundt og tenker på hver enkelt elev.

DU vet at vi introverte HATER folk som skal ringe opp når vi har henvendt oss på e-post, sant? . Man blir ikke flinkere til å ta en telefon bare fordi man skal utfordre seg selv . Det er ikke sånn det

...dette gikk jeg og tenkte på mens jeg jobbet nattevakt i går på døgnåpen bensinstasjon . Kommer sikkert på mer etterhver. Her er noen ting fra mitt perspektiv som selger på Shell/7-Eleven: -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...