MorBilly Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Skrevet 22. Juli 2014 Dette. Bare fordi det er et av få bilder jeg har hvor han ser rett på deg. Og fordi du ser det rolige stødige blikket. 2 Siter
soelvd Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Skrevet 23. Juli 2014 Hvordan klarer dere velge? Dette fordi det er så veldig Monti. Dette er også veldig Monti. Kloke, elegante gyldenpelsen: Tror faktisk favorittbildet av Dill er dette. Veldig typisk Dill. Nyter naturen og solen etter et kaldt bad Også er det ikke mange bildene jeg har av meg med hund, så dette betyr mye for meg 9 Siter
Sanne Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Skrevet 23. Juli 2014 Dette av Bamse, bare fordi han har tidenes kuleste sveis og er gullesøt! Og dette av Shensi, fordi det er så veldig henne! Dette av de sammen. Det beskriver dem veldig godt! 4 Siter
MaritaS Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Skrevet 23. Juli 2014 Meg og guttene nå i sommer. Trur det er mitt nye yndlingsbilde 5 Siter
Mardina Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Skrevet 23. Juli 2014 Dette synes jeg er fint. Kunne sikkert blitt finere uten bånd på. men jeg liker det godt likevel Liker dette også, siden han stiller seg opp helt av seg selv.... Dette..for det er så typisk Teo..... 3 Siter
Henriettebah Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Har så mange bilder av voffsen, men dette er ihvertfall 3 av mine favoritter! Viser godt Emma sin personlighet (og min forsåvidt) Like barnslige og tullete og blonde begge to, haha Det nederste bildet her er fra 2006 da, sånn at dere ikke tror jeg driver å hopper rundt sånn i hagen i en alder av 23 år. haha 5 Siter
monstermunster Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 De er bare veldig beskrivende begge to. Vet ikke om jeg fikk til å legge bildene i posten?? 4 Siter
Ara Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Tror det må bli dette av Oscar. Har mange veldig søte og morsomme, men dette er tatt imellom 4 utstillinger der han fikk cert på hver eneste en. Selv nedrøytet så gjorde han rent bord, så er så stolt av finingen min 2 Siter
BareLinn Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Englehunden min Mistet han 05.12.13 2 Siter
BareLinn Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Men må bli disse, av hjertebarna i huset.. 1: Phoebe 2: Shanty 3: Lilo 2 Siter
MegaMarie Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Jeg har vært på fotoshoot med gutta så det er en fotograf ved navn Thor Håkonsen som har tatt disse. Jeg digger dem rett og slett For et nydelig bilde Siter
Renate A Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Teknisk ikke bra, motlys og greier, men jeg liker det så godt siden det viser gleden vår ute på tur, tatt for noen år siden med vanlig kompaktkamera. Det er ikke lett å velge et bilde på så mange år, så jeg håper dere unnskylder meg at jeg legger ut litt flere. Sommerlig og fint bilde av en stolt Trulte. Action bilde Dette sier så mye om hun, glad i vann, full fart, nysgjerrig, elsker skogen osv. 4 Siter
Anemone Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Akkurat nå er det vel disse, som minner meg om alle de flotte turene vi har Vanskelig å velge, ja:lol: 2 Siter
MissHeike Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Dette er ett av de jeg er mest glad i - Dag eller 2 etter ett års dagen hans, han er blitt så stor og vakker. Og så det fine smilet og gode øynene hans, gode borrelås hunden som jeg er så utrolig glad i Og så må jeg jo ta dette med: Første bilde jeg tok av han, jeg er så glad i dette bildet. 2 Siter
Aya Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Pea Pea er en vennlig sjel, en myk hund som alltid søker øyekontakt og holder den. Zima er ikke en spesielt elegant hund, men hun viser veldig tydelig hva slags humør hun er i ... Så favorittbildet viser ikke en vakker, elegant hund - men et fjasete dyr som er knallfornøyd med å ha klatret opp på en stor stein Dette er veldig typisk for de to sammen. Pea leker og Zima bjeffer Favorittbilde av hjertehunden Knott 5 Siter
Mentha Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Dette bildet er av meg og Gaby etter en kort kveldstur dagen etter ho kom til oss. Var så sliten at ho sovna på fanget mitt. Liker det så godt fordi dette i utgangspunktet ikke var en kosete hund; For meg var dette en stor tillitserklæring, da ho ikke har tatt initiativ til å gjøre det med noen andre enn meg. Selvfølgelig derfor dette er et av mine favoritter! Og dette er av sidekicken min Bono! Er tatt i fjor, på den første turen etter båndtvangen. Digger bildet fordi han lyser av glede, ser det virkelig på hele bikkja at han er takknemlig for å være med på tur! 1 Siter
WheatenMali Skrevet 23. August 2014 Rapporter Skrevet 23. August 2014 Only og datterenOnly i sitt essOnlyOscarRosaSent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts