Siri Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Det har vært en flott og varm dag på Vålerbanen i dag, og det ryktes at opptil flere Soniser har gjort det veldig bra . Siden jeg er litt i ekstase her jeg sitter, så får jeg starte showet da, og fortelle at unge frøken Yasmine slo til så det sang i dag... eller... vel... jeg skal innrømme at det ikke helt føltes veldig "syngende" da vi løp i ringen, for det kan neppe se spesielt lekkert ut med en valp som henger en halvmeter bak handleren, og som tidvis forsøker å bite seg fast i anklene på samme handler *himle*. Men altså, frøken Fryd travet seg først inn til en BIR for dommer Anna Albrigo, Italia, og fikk denne kritikken: "Correct bite, very nice, feminine head with excellent breed expression. Excellent neck and topline. Correct front and rear angulations. Correct texture in coat for a puppy. Excellent and typical in movement. Very promissing." For samme dommer vant hun utrolig nok gruppa - og for dommer Francesco Cochetti, Italia, gikk hun pinadø helt til topps i BIS-finalen og ble BIS-valp!!!! Jeg finner ikke ord, for jeg må innrømme at jeg hadde gitt opp hele valpen da vi stod og skulle inn i finalen. Hun var sååå lite samarbeidsvillig, ikke var hun interessert i noe godbit og ja - når hun bare luntet inn BAK meg, og forsøkte å angripe anklene mine på hele den første langsiden, så tenkte jeg at herremin - dette går jo bare ikke . Dommeren må ha sett noe jeg ikke greide å se i hvert fall *ler*. Takk til alle som heiet på oss . Og Willersen - han ble 2. beste hannhund . 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Fytti katta! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Steikje ta - gratulerer med fantastiske resultater :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Grattis! To hunder som syntes utstilling var grusomt i dag (i går også, forsåvidt..). Flat rød (og BIR veteran) på Stina og blå på Dita, med noe merkelige kritikker 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Gratulerer! Hun har vel hatt en strålende karriere som valp, men det stopper nok ikke der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Det har vært en flott og varm dag på Vålerbanen i dag, og det ryktes at opptil flere Soniser har gjort det veldig bra . Siden jeg er litt i ekstase her jeg sitter, så får jeg starte showet da, og fortelle at unge frøken Yasmine slo til så det sang i dag... eller... vel... jeg skal innrømme at det ikke helt føltes veldig "syngende" da vi løp i ringen, for det kan neppe se spesielt lekkert ut med en valp som henger en halvmeter bak handleren, og som tidvis forsøker å bite seg fast i anklene på samme handler *himle*. Men altså, frøken Fryd travet seg først inn til en BIR for dommer Anna Albrigo, Italia, og fikk denne kritikken: "Correct bite, very nice, feminine head with excellent breed expression. Excellent neck and topline. Correct front and rear angulations. Correct texture in coat for a puppy. Excellent and typical in movement. Very promissing." For samme dommer vant hun utrolig nok gruppa - og for dommer Francesco Cochetti, Italia, gikk hun pinadø helt til topps i BIS-finalen og ble BIS-valp!! Jeg finner ikke ord, for jeg må innrømme at jeg hadde gitt opp hele valpen da vi stod og skulle inn i finalen. Hun var sååå lite samarbeidsvillig, ikke var hun interessert i noe godbit og ja - når hun bare luntet inn BAK meg, og forsøkte å angripe anklene mine på hele den første langsiden, så tenkte jeg at herremin - dette går jo bare ikke . Dommeren må ha sett noe jeg ikke greide å se i hvert fall *ler*. Takk til alle som heiet på oss . Og Willersen - han ble 2. beste hannhund . Greit å være "dust" når man er smashing! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Hipp hurra for Yasmine! Her ble det beste hannhund og BIR på Jäger og KIP på Nora pga. halting. I gruppefinalen ble det en "ikke møtt" da det var alt for varmt til å vente der så lenge! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Gratulerer så mye med BIS valp @Siri og gratulerer med BIR til Jäger @Monab88 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Gratulerer så mye til Yasmine :cheer: Råbra!!!!!!!!!!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Hipp hurra for Yasmine og Siri Det finnes bildebevis hos @Evelzz sitt kamera som jeg hadde knabbet Pi overrasket massivt idag og klinket til med exc, ck, cert, beste tispe og BIM dommeren elsket henne og syntes at bir hannen kunne være faren hennes 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Jeg og Zera gikk lydighet klasse 2. Fikk 1. premie og 1. plass 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Jeg og Zera gikk lydighet klasse 2. Fikk 1. premie og 1. plass Så flott!!! Grattis så masse . Godt gjort det, i den varmen Hipp hurra for Yasmine og Siri Det finnes bildebevis hos @Evelzz sitt kamera som jeg hadde knabbet Pi overrasket massivt idag og klinket til med exc, ck, cert, beste tispe og BIM dommeren elsket henne og syntes at bir hannen kunne være faren hennes Grattis med Pi'en . Hun er søt, hun . Også gleder vi oss til bilder fra store ringen Jeg måtte jo ut i dag og ta bilde av valpisen bare litt sånn fordi oppdretter og hannhundeier maser... . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Jeg og Zera gikk lydighet klasse 2. Fikk 1. premie og 1. plass Satt og så på dere Dere var kjempeflinke - virkelig bra prestasjon i varmen. Så mange hunder som gjorde mye rart, men dere klarte dere virkelig bra. Bra jobba 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Gratulerer så masse, alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Denne helgen var virkelig varm, og merker det godt på FixIt, men 3. Plass i klasse 2 i dag, poengsummen snakker vi ikke om! men, fikk iallefall en god pekepinn på hva som trengs å jobbe med videre merker også at han er veldig ung og uerfaren! men alt i alt, en fin helg Gratulerer til dere andre! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Gratulerer så mye alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Gratulerer alle sammen! Spesielt til @Siri med lille trollet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Gratulerer så mye til flotte utstillings- og lydighetsresultat - men BISsevovven er vel krumptappen blant sonisene denne helga! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2014 Gratulerer alle med gode resultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Wow, så mye flotte resultater! Gratulerer alle sammen! Og rått med BIS valp, Siri!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Søndag fikk Pi exc, og vant junior klassen, strålende fornøyd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts