Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva heter denne sangen?


Superbikkja
 Share

Recommended Posts

Elsker den sangen som går sånn "Baby there's a hole in my heart.. there's a hole in my heart". Det er imidlertid det eneste jeg husker fra den, men jeg vil vite hva den heter! Den har ganske sånn 80-tallspreg over seg med synth og sånn. Får aldri med meg hva den heter når de sier det etter de har spilt den på radioen. Hjeeeeelp! :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg vet så godt hvilken sang du mener, og den er bare helt nydelig, men det er jo helt umulig å finne den! Jeg har googla og googla, og hørt gjennom både a, b og c-lista til p3, men jeg finner den jo ikke! Blir gal!

Stor takk til den som finner ut hvilken dette er fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror du har bomma litt på teksten, for det er ingen sang med den teksten du har skissert. :P Den eneste som har "there's a hole in my heart" + "baby" er den jeg har linket til. ;) Husker du litt mer av teksten, er det jo bare å google det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Det er i hvert fall den jeg har hatt på hjernen i hele dag, du er nå min helt for dagen! Håper det var denne sangen ts mente!

Beklager dp, men den ligger til og med på a-lista til P3 også kjente jeg ikke igjen starten! Sååå mange sanger jeg har hørt gjennom på spotify, takk takk takk @roxie88!

Haha bra jeg ble hero of the day :D Jeg skjønte hva slags sang hun mente og holdt på å lete meg ihjel selv fordi det irriterte meg så at jeg ikke fant ut hva den het :P Så hørte jeg den på radio og merket meg tidspunktet og kanal, og sjekket på nett når jeg kom hjem :P *detektiv roxie88*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...