Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til gnage "godbiter" eller "leker" til valpen?


Elise Andersen
 Share

Recommended Posts

Kalkunhals (eller kyllinghals) fra V&H er supre å gi frossent. :) Min valp på 4 mnd bruker ca 1,5 time med konstant gnaging på en kalkunhals, så det både metter og sliter ut hunden, samtidig som det er bra for henne.

Ellers går det i diverse tyggebein fra dyrebutikken. Jeg kjøper som regel de største, sånn at hun har litt å drive med. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossent kjøtt med eller uten bein (så lenge det er rått) :) Kanskje noen du kjenner jakter og har noe bein liggende? isbiter med leverpostei eller noe i vannet. Ellers om det er for å aktivisere hunden kan du også bruke andre triks, som å gjemme godbiter(eller mat) rundt om som hun må lete opp, putte godbiter på flaske/godbitball så hun må jobbe for å få dem ut, strø godbiter utover gress så hun må lete etter dem, pakk inn noe spiselig i papp eller noe hunden kan rive istykker for å få tak i det som er inni osv :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse "Spiselige sunne tannbørstene" elsker valpen min på 3 mnd :) Men de er harde, smaker visst godt tror jeg, iallefall etter reaksjonen til valpen. Og de varer lenge.. Valpen min tygde på den i en time, ennå er det igjen litt, og det var liten str. :P De går å kjøpe på de aller fleste dyrebutikker :ahappy:

Ett tips til er å fryse vann med godbiter for så å la han gnage og slikke på isen :) Godt og han blir sliten av det :innocent:

Andre tips:

Candy's bacon

Tyggering med storfe

:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...