Monica123 Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Samme helg som sheltie spesialen og Våler banene desverre Siter
turbobensen Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Skrevet 30. Juni 2014 Jeg skal Zoe er påmeldt alle tre dagene 1 Siter
maysofie Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Vi skal ned å se! Tro om det er plass til en tilskuerhund? Vi trenger litt miljøtrening, men han er en engel å ligge stille i buret sitt. Siter
jaktlykke Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Når det står dommerendring; er det for rase eller gruppebedømmelse? For på PM står den opprinnelige dommeren på rasebedømmelsen men det er en annen på gruppa. Siter
Guest Jonna Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Når det står dommerendring; er det for rase eller gruppebedømmelse?For på PM står den opprinnelige dommeren på rasebedømmelsen men det er en annen på gruppa. Kun dommerendring i rasen varsles. Gruppen er i teorien uoffisel. Siter
jaktlykke Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Men da skjønner jeg ikke... for jeg er hund nr 76 eller noe i ring 5 for dommer X og skal i følge dommerendringen har dommer Y som er i en helt annen ring. Da stemmer ikke pm og ringoppsett da? Siter
Guest Jonna Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Men da skjønner jeg ikke... for jeg er hund nr 76 eller noe i ring 5 for dommer X og skal i følge dommerendringen har dommer Y som er i en helt annen ring. Da stemmer ikke pm og ringoppsett da? Da hadde jeg tatt kontakt med klubben (og først dobbeltsjekket at jeg så på rett dag, jeg har tabbet meg ut på det ) Siter
jaktlykke Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Har kun fått PM for lørdagen så her er det dobbelsjekket Skal ta kontakt med dem. Det står også på startlappen at bedømmelsen starter kl 09 - på PM-en står det kl 10. Siter
jaktlykke Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Da har jeg byttet ring fra 5 til 3 på lørdagen og fått ny oppmøtetid. Godt jeg så det for ellers hadde jeg kommet i seineste laget... (halvannen time i forskjell på oppmøte). Har også fått dommerendring på søndagen men det står ikke oppført i PM. Kjenner at jeg gleder meg til neste helg Skulle jeg på et eller annet vis stå med to hunder som skal inn i ringen samtidig så hadde jeg satt stor pris på en ekstra handler Siter
Sasha&Kiara Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Her har Cajsa fått løpetid SELVFØLGELIG. Santos ser ikke til å bry seg enn så lenge, skal ha de sammen på onsdag, og hvis han fortsatt ikke bryr seg kommer jeg med alle 3. Ellers må 1 av de trekkes. Hun er jo tidlig, så det er ingen fare for noe parring. Siter
Synnikken Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Her har Cajsa fått løpetid SELVFØLGELIG. Santos ser ikke til å bry seg enn så lenge, skal ha de sammen på onsdag, og hvis han fortsatt ikke bryr seg kommer jeg med alle 3. Ellers må 1 av de trekkes. Hun er jo tidlig, så det er ingen fare for noe parring. Hvorfor må en av de trekkes? Siter
SFX Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Jeg kommer lørdag og søndag (rasen stiller ikke på fredag). Jeg har klart å få dommerbytte begge dager, og er litt skuffet over det, siden jeg meldte på for å få stilt for en bestemt dommer. Men forfall får en ikke gjort noe med. Andre gang jeg forsøker å stille for den dommeren, og får dommerbytte. Alle gode ting er tre? Siter
Sasha&Kiara Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Hvorfor må en av de trekkes? Litt slitsomt for meg å reise alene med de to når Santos pleier å bli manisk på løpetisper. Så får se imorra hvordan dommen blir. Siter
Izsa Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Skrevet 7. Juli 2014 Vi reiser til Sverige og prøver noe nytt... :-) Vi reiser også til Sverige i år for å prøve noe nytt, skal dere på tvåårker ? Siter
Trillian Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 Noen som vet når DS skal i ringen(e)? Siter
jaktlykke Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 DS er det dansk svensk gårdshund? I så fall skal de i ringen kl 10.00 i ring 1 på lørdagen og kl 09.00 i ring 2 på søndagen. Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 DS er vel Dvergschnauzer? Jeg aner ikke når de skal i ringer, har ikke papirer på det. Men starter greiene ni eller ti? Siter
Trillian Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 DS=Dverg Schnauzer. Tenkte kanskje noen visste det, tar vel turen å kikker litt uansett Lykke til dere som skal i ringen! Siter
jaktlykke Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 Hehe my bad - kjenner ikke disse forkortelsene jeg Men dvergschnauzer skal møte kl 12.00 i ring 2 på lørdag og kl 12.00 i ring 1 på søndagen Siter
Trillian Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 Hehe my bad - kjenner ikke disse forkortelsene jeg Men dvergschnauzer skal møte kl 12.00 i ring 2 på lørdag og kl 12.00 i ring 1 på søndagen Takker og bukker Siter
yurij Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Skrevet 13. Juli 2014 Juhu,jeg kom hjem med en norsk og dansk champion. Hurra for Terkel borzoi 5 Siter
Mumle Mu Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Skrevet 13. Juli 2014 Juhu,jeg kom hjem med en norsk og dansk champion. Hurra for Terkel borzoi Stooort grattis her også! Siter
Siri Skrevet 13. Juli 2014 Rapporter Skrevet 13. Juli 2014 Juhu,jeg kom hjem med en norsk og dansk champion. Hurra for Terkel borzoi Grattis Siter
Recommended Posts