Gjest Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Er det stemning? Finner vi en ledig helg i høst? Hvem kan være med å hjelpe til? Inne eller ute? Ifjor var fantastisk, men krevde mye jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg har veldig lyst å komme om det passer, og ber på mine knær om å ha det på en lørdag og ikke søndag Siden jeg kommer langveisf fra. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg blir med! Jeg kan bidra litt så lenge datoen ikke kolliderer veldig med en travel periode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Veldig lyst, men denne gangen blir det antagelivis å melde pass pga valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 La det være på en lørdag! Jeg må nok reise kollektivt, og det er vrient på søndag når første buss går klokka 13. Hva med Drammen hundepark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Drammen hundepark krever et vist antall påmeldte pga høy leiepris og er nok ganske utelukket på ledig tid. Men er et valg om nok vil og kan :-) Har ikke noe imot lørdag men vi har hatt det som avstemning og latt flertallet velge før og antar det blir samme nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Vi kan jo eventuelt også ha det ute på Bogstad eller Ekeberg for eksempel. Det er mer værutsatt men lettere å finne helg, samt billigere. Det pleier jo være endel godt vær i september feks Det viktigste å få på plass er en dag det ikke skjer andre offisielle ting, og dommere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Ooh, ja! Nå har jeg ikke den videste peiling på hva jeg kunne vært behjelpelig med, men selvsagt stiller man opp med det man kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Jaaa vi vil være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Aner ikke hvordan høsten ser ut, men hjelper til med det jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Aner ikke hva som trengs, men jeg hjelper gjerne til så lenge jeg har fri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Jeg kan skrive. Har masse erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Vi vil være med i år også! Samme om det blir lørdag eller søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg kan hjelpe til, men det avhenger så mye av dato. Vi har veldig lyst til å være med da, men det avhenger også av dato Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Vi har veldig lyst til å være med om det lar seg gjøre, men foreløpig er høsten veldig lite planlagt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hva inneholder egentlig en sånn dag da? For oss som aldri har deltatt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hva inneholder egentlig en sånn dag da? For oss som aldri har deltatt Det er i praksis et uformelt stevne. Hvis det blir en helg jeg kan så kan jeg muligens kjøre et uoff. rallystevne. Kaaanskje kan jeg få det godkjent på dommerpraksis, ihvertfall om jeg får med meg en til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hva inneholder egentlig en sånn dag da? For oss som aldri har deltatt I fjor var det uoffisiell LP, alle klasser + en rekruttklasse med enklere øvelser, og deretter matchshow - en cup i eksteriør, hvor to og to møtes, den beste går videre, til en står igjen med en finale. Det er alltid koselige med uhøytidelige evenement, men høsten blir fort fullbooket, så da tror jeg en bør spikre en helg ASAP og ta det derfra. Jeg er gjerne med, i en eller annen kapasitet - veldig koselig å domme i fjor! Og om en kan få belønne mellom LP-øvelsene som i fjor, så er det god stevnetrening jeg alltid tar med meg. Om jeg har ledig helg, that is, jeg er ganske full allerede ser jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg har bare en lørdag ledig i september, så jeg foreslår lørdag 20. sept jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Er det noe helt enkel, grunnleggende lydighet? Evt i bånd? Bare så man kunne prøvd og sett hvordan hunden fungerer i miljø med forstyrrelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Er det noe helt enkel, grunnleggende lydighet? Evt i bånd? Bare så man kunne prøvd og sett hvordan hunden fungerer i miljø med forstyrrelser? Det har vært en rekruttklasse i lp der alt er i bånd eller langline etter ønske. Min Kovu har startet et par ganger, jeg tror ikke han kom sist forrige gang... Om det er snakk om september så kan ikke jeg. Er bortreist den ene helga det ikke er rallystevne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Det har vært en rekruttklasse i lp der alt er i bånd eller langline etter ønske. Min Kovu har startet et par ganger, jeg tror ikke han kom sist forrige gang... Om det er snakk om september så kan ikke jeg. Er bortreist den ene helga det ikke er rallystevne. Hah..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hah.... Ingen fare Kaja, er bare meg og Odin som konkurrerer, så du kan plukke opp Kovu her på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Så bra det er interesse hvertfall! Da trenger vi:Hovedansvarlige: Marie + AnetteHForslag til helger: Se egen post! Bli enige om sted. Forslag: Fossum (stor gresslette og grusbane), Bogstad, Ekeberg (flere?) Dommer rekrutt og klasse 1:Skriver rekrutt og klasse 1: Ida? Dommer 2,3 og elite:Skriver 2, 3 og elite: Ida? (Hvis det er sånn vi deler det da.)Utstilling?: Det var et fantastisk matchshow ifjor med SFX som dommer. Men hvis vi skal ha dette om igjen, må noen andre enn meg ta ansvar for det.Rallylydighet?Dommer: Simira?Skriver?:Noen som skaffer premier: Nemi +Noen som setter opp ringer: Noen som rydder etterpå:Utstyrsansvarlig: En som kan sørge for at vi har nok LP utstyr / samle sammen. Hjelp meg gjerne med å oppdatere listen, og kopier og skriv inn navnet ditt dersom det kan stå et sted! Jeg kan sette mitt navn flere steder, men venter for å se hva som evt. mangler etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg kan ordne med noe premier, under forutsetning av at noen andre hjelper til litt også. Jeg vil tro sjefen min kan sponsre oss litt, og jeg har også litt kontakter hos diverse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts