Guest lijenta Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Egetmekka bør jo vises fram san dan og vann Siter
MegaMarie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Guri/Wilma så skikkelig søt ut Ali ser ut som en skikkelig frekk og freidig liten frøken! Lykke til med henne fremover Jeg syns også hun skal få en egen tråd Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 (endret) I dag har vi hatt et mini-valpetreff på Letohallen, da søstrene sisters Wilma og Ali, samt broder Kompis skulle på valpeshow. Kompis ble beste hannhund i sterk konkurranse med seg selv Av jentene trakk Wilma det lengste strået i dag også og ble BIR. Ali-Baluba ble 2.beste tispe Mime og Georg kom også, selv om de bare var tilskuere i dag, så alle 5 var samlet igjen Hannhund-eier Anne kom en tur med pappa Morris, Leah var selvsagt med, @Belgerpia hadde med kamera sitt, og sånt blir det bilder av Et fellesbilde av hele gjengen: Leah og Mime er i "sportsklipp" Georg sparer pels, Ali, Wilma, Kompis og Morris har utstillingsklipp Jeg må si at jeg er fornøyd med gjengen altså! De har litt mye å snakke om et par av de, men fader så sosiale de er, alle sammen! Trivelige, fine små lakristroll er det! Jeg er stolt av dem, jeg EDIT: Mime var Gustav, blå hannhund Georg var Georg grønn hannhund Kompis var Glenn, gul/beige hannhund Wilma var Guri, rosa tispe Ali var Gry, rød tispe Endret 8. Mars 2015 av 2ne Siter
maysofie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 For et flott bilde, og for en flott familie! Siter
Guest Michellus Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Skrevet 8. Mars 2015 Okei, jeg MÅ ha puddel en gang altså. Fy søren så fine de er Siter
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Jeg er selvsagt ikke helt objektiv, men jeg er enig, det er en fin gjeng Vi tok flere bilder selvsagt Prøve å ta de i samme rekkefølge som de da de var babyer. Navnene står på bildene Siter
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Det er ikke barebare å ta gruppebilde med fem 6 mnd-gamle valper heller.. Forholdsvis kontrollert: Her er rekkefølgen, fra venstre: Mime, Kompis, Wilma, Georg og Ali Ikke fullt så kontrollert lenger Wilma prøver å rømme Ali leker villhest Leah kunne nok godt tenke seg å hjelpe meg å temme krapylbarna hennes, tror jeg Siter
Snoffe Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Jeg vil ha puddel Herlighet så fine de var hele gjengen! Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Fine familien Skulle ønske det ikke var så mye pelsstell med den rasen, for de er skikkelig kule og har deilig pels å ta på Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Fine familien Skulle ønske det ikke var så mye pelsstell med den rasen, for de er skikkelig kule og har deilig pels å ta på Siter
MarieR Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Fiin gjeng! Mellompudler virker som veldig trivelige og morsomme hunder! Skikkelig pent med den pelslengden til Mime syns jeg! skulle jeg hatt puddel hadde jeg nok holdt den slik hele tiden 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 For noen herlige gruppebilder! Morris ser litt drita ut på de to siste, litt sånn: *Hikk* "Nei nei, jeg hakke no ansvar for den gjengen!" 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 For noen herlige gruppebilder! Morris ser litt drita ut på de to siste, litt sånn: *Hikk* "Nei nei, jeg hakke no ansvar for den gjengen!" Jeg tror kanskje at han heller tenker "jess, hun er klar for runde 2", for Leah har løpetid igjen Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Jeg tror kanskje at han heller tenker "jess, hun er klar for runde 2", for Leah har løpetid igjen Haha, det forklarer definitivt det trynet! Veldig gøy å se alle valpene sammen igjen, de ser veldig flotte og våkne ut! Siter
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Dette er forøvrig et bilde av mamma Leah da hun var rundt 6 mnd. Litt morsomt å se og sammenligne, syns jeg Siter
Fjollebolle Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Skrevet 12. Mars 2015 Så fine de er, pudler er vakre Og det ser ut som om det er masse personlighet og Siter
Cavalierflat Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Veldig, veldig fine! Synes de akkurat var små valper jeg Siter
Carina Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Skrevet 22. Mars 2015 Så fine de er! Ikke uventet med kuleste Leah som mamma. Siter
tutle Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Skrevet 22. Mars 2015 Hun ser jo helt forskrekket ut jo!! :lol: 4 Siter
Guest 2ne Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Skrevet 29. Mars 2015 Hun ser jo helt forskrekket ut jo! :lol: Han er nok en dæsj forskrekket - han er jo veloppdragen han - og en dæsj hårny, Leah hadde løpetid da Siter
Recommended Posts