yurij Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Vi har hatt så mange gøye turer i vår,så jeg lager en samletråd med de fineste. Tømmerrenna,Vennesla: Skuggenatten,Telemark: Havrefjell,Telemark Suleskarveien Håheller/Rosskrepp: Her snakker vi brøytekanter Og Thy,Danmark 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Nydelig, både hunder og landskap. Virkelig flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 De hundene dine assa, de er så vakre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 De er litt søte - helt objektivt sett 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 For noen flotte turer! Og borzoien kryper lengre og lengre inn i hjertet, mye takket være disse Liker det bildet av de to ved brøytekantene veldig godt, tror jeg så det på fb for noen uker siden? Hvordan var det å ha med hund til Danmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Veldig enkelt å ha dem med. Denne gangen var vi på et helt øde sted ved havet,så jeg hadde flere km med strand for meg selv + en myndesikker hundeskov rett i nærheten. Var ute tidlig på morgenen og dreit i båndtvangen,de kom seg ikke opp klittene uansett så den var rimlig rømningssikker. Båtene og boende er også enkelt,jeg har bodd midt i Ålborg med alle tre før,null problem,men da har de konkurrert og ikke trengt å ferdes så mye blandt folk utenom. Jeg er litt redd hundeloven der nede OM det skulle skje noe så denne gangen når jeg og hundene ferierte mens mannen løp 100 miles gikk jeg ut med dem fra 6 - 8.30 om morgenen. Traff ikke en kjeft hverken på stranda eller i hundeskoven som vi hadde helt for oss selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Skuggenatten,Telemark: Her snakker vi brøytekanter De er så vakre og spesielle Her ser de ut som sauer hi hi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Herlige hunder og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Herlig! To fjell i Telemark som jeg vil besøke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Jeg tror vi må til Thy i sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Nydelige hunder i nydelige omgivelser De bildene fra Danmark så virkelig flott ut! Får lyst til å dra ned dit selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 De er så vakre og spesielle Her ser de ut som sauer hi hi. De har arvet sauesveisen av felles bestefar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts