LilleZara Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 For en lykkelig liten raring Ja Zara ser ikke så førnøyd ut da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Den hunden er rar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 Liten bilder siden sist: Frost har blitt stor jente! Her et bilde av henne og Zara rett etter hun kom hit. Og her tatt for en liten stund siden Frost furter fordi Zara har noe godt å tygge på,og det har ikke hun Og Zara kunne ikke brydd seg mindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 Så fin! Var det sånn at du bare passet henne eller har hun blitt din nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 Så fin! Var det sånn at du bare passet henne eller har hun blitt din nå? Jeg har henne i fosterhjem,så en gang så skal hun hjem til eier igjen Håper for hunden og eiers del at set ikke er for lenge til,men vi får bare se . Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Får så lyst til å kosemose den hunden. Hun er så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Videoen virker ikke. Skal fikse d fra dataen senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Frost er nå blitt hele 8måneder! Stor jente blitt og har til og med hatt sin første løpetid Vi ga henne fra oss ca.15.juli fordi va skulle til USA I 3 uker,så tok det omtrendt 1,5mnd til vi fikk henne tilbake. Fortsatt sitt gamle jeg,bare litt kraftigere,og med løpetid Zara hadde også løpetid,så de to brukte den første uken på å være forelska i hverandre Flørtig,jokking og slikking Ellers synes jeg fortsatt det til tider er litt slitsomt å gå tur med begge alene,da de har helt forskjellige behov. Zara dabber bak meg og bruker laaaaaaaang tid på å lukte på alt. I mens Frost vil fremover å helst så fort som overhode mulig. Så jeg står der i midten med hendene stukket rett ut begge veier. Heldigvis er det ikke båndtvang her,så ofte kan jeg slippe Frost så hun kan børne litt energi. Bildedryss fra stranden her om dagen (Beklager dårlige bilder,jeg klarte aldri finne rette innstilling: Og btw,vi er ikke så ofte på stranden som det ser ut,me det er da jeg husker å ta med kameraet Hun legger ser ned slik,og venter på at Zara kommer nermereog så hopper hun på henne Zara tisser heller og ser en annen vei Må ha et bilde til av fine Zara min *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 *dele opp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Og litt mobilbilder: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Så mange herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Så fine de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Så søt med tispetrusa si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Så mange herlige bilder Takk! Så fine de er! Jeg er helt enig! Så søt med tispetrusa si! Jaaa,haha Tror ikke hun følte seg så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. September 2014 Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 For en liten søting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Awww...hun er fremdeles søt som en knapp Og Zara, så flink å leke med den lille. Bare idyll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 9. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Update! Frost er her enda,så nå har vi hatt henne siden mai og hun har krøpet(? ) langt inn i hjertene våres. Gruer oss til den dagen hun reiser. Men det skjer ikke med det første,så vi får kose oss så lenge vi kan. Eier vil også inkudere oss i livet til Frost etterpå,og det er godt å kjenne på. Noen (mobil)bilder: Frost og Zara zara styrer jakta,å Frost dilter Det er viktig å stå på bakbenia når man sover Hun skremte meg veldig her om dagen. Jeg la merke til at hun var utrolig gul i munnen. SÅ jeg tenkte med en gang leversvikt eller noe. Ble skikkelig redd. Men verken øynene eller noe var gule. Fant til slutt ut at hun hadde tygget på en gul tørkeball som har farget av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Herligheten så søt! Jeg får alltid lyst til å le når jeg ser en Boston, de er så artige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Underbitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts