Guest Yellow Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Link: http://www.ba.no/nyheter/article7324736.ece "Det begynte med at en av hundene, som alle er av rasen engelsk springer spaniel, begynte å kaste opp torsdag i forrige uke. Fredag kastet alle hundene opp. De hadde også begynt å få diaré. DØDE ÉN ETTER ÉN Klokken 11 fredag døde Daisy. Samme kveld døde Oreo. Søndag kveld døde Bella, og mandag døde Lizzie. - MISTENKER BAKTERIEINFEKSJON Foreløpig mistenker vi at det er en bakterieinfeksjon fra en bakterie som finnes overalt i jord. Vi har heller ikke utelukket forgiftning, forteller hun." Ufattelig tragisk og skummelt! Håper virkelig obduksjonen vil gi svar. Siter
Gjest Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Har lest om det på Facebook. Noe av det verste jeg har hørt om på lenge, tenk å miste alle på en gang på en så grusom måte. Håper virkelig hun får svar... Siter
Siri Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Uff, så fælt! Det første som slo meg var også dette med frostvæske... Håper virkelig de finner ut hva som var årsaken. Jeg var på gruppe med henne på Sølen for mange år siden, faktisk... Siter
førstegangs Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Huff, stakkars! Så ufattelig trist å miste så mange hunder på så kort tid Og jeg håper virkelig at de finner ut av hva som forårsaket dødsfallene.. Siter
Carina Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Fytti.. Jeg synes det var fælt å miste to av mine på kort tid, og var takknemlig for den ene jeg hadde igjen. Aa miste alle så brått og uventet.. Siter
Ragnhild Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Blei så trist og uvel når eg las om det her hin dagen. Så tragisk!! Må vere forferdelig å miste så mange så brått. Håpa dei finn utav kva som har skjedd. Siter
jaktlykke Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Vi som er i spormiljøet kjenner Marian godt og det har vært en helg med mange tanker og tårer på hennes vegne. Det er bare så forferdelig trist at jeg har ikke ord :( Siter
Frisbee Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Det er ikke ofte ting jeg leser går så inn på meg som dette gjorde. Tårene bare rant med tanke på hva hun har vært gjennom. Håper virkelig hun får svar. Har ikke ord Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Dette er bare noe av det verste jeg har hørt. Stakkars, stakkars Marian. Siter
Snøfrost Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 For et mareritt! Stakkar eier :'( Siter
Guest Christine Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Herregud Håper virkelig de finner ut hva som har skjedd! Var det ikke i februar at en annen hund i bergen ble forgiftet ? Håper virkelig ikke det er noen som har lagt ut gift... Siter
Guest lijenta Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Ja håper dem finner ut av tingene og for en grusom opplevelse Siter
tm100020 Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Stakkars dame og stakkars hunder! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
MiO Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Jeg krysser fingrene og håper inderlig at hun får SVAR! Ikke noe er verre enn å gjennomgå noe slikt, og så ende opp uten svar på hvorfor! Siter
LØJ Skrevet 30. April 2014 Rapporter Skrevet 30. April 2014 Uff stakkars dame Håper de finner utav hva dette kan være. Siter
Recommended Posts