Anilex Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Ja, takk! Sender til deg i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Sender til deg i kveld. Supert, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Jeg vil gjerne ha et til lørdagen om noen har et til overs Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Ja samme ang startnr her har 4 til overs. Kommer jeg inn gratis? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Har enda en nummerlapp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 jeg har og nummerlapp til overs 1 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Lykke til alle sammen! Jeg har utstillingsabstinenser selv om det er under en uke siden jeg stilte Jeg burde hatt 10 hunder jeg kunne stilt ut hver helg, da hadde jeg sikkert blitt tilfreds Også tenker jeg på hvor koselig det var da jeg var på en Drammen utstilling for 2 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Vi skal dit på søndagen for å se! Jeg skal ha med Enya for litt miljøtrening, men må jeg ha med vaksinasjonsbok osv for at hun skal få lov å komme inn? Hun har jo akkurat tatt 1-års vaksinen sin, men glemte å ta med helseboka da, så vi fikk bare med oss kvitteringen for de mente det holdt. Og hva mener dere med at dere har nummerlapp ledig? Kan man komme inn med andre sine nummerlapper? I såfall er jeg interessert hvis noen har til søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Geo er jo påmeldt, men vurderer litt for og mot om jeg skal gidde å dra avgårde eller ikke. Hm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Vi skal dit på søndagen for å se! Jeg skal ha med Enya for litt miljøtrening, men må jeg ha med vaksinasjonsbok osv for at hun skal få lov å komme inn? Hun har jo akkurat tatt 1-års vaksinen sin, men glemte å ta med helseboka da, så vi fikk bare med oss kvitteringen for de mente det holdt. Og hva mener dere med at dere har nummerlapp ledig? Kan man komme inn med andre sine nummerlapper? I såfall er jeg interessert hvis noen har til søndagen Må ha vaksinasjonsboken med ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Det ble bare lørdag på meg, de hadde visst ikke bruk for meg på søndagen. Kommer til å gå rundt og kikke når jeg ikke er i ringen selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Fungerer startnummer for begge dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Jeg er nok bare ringside med Lani, men kommer til å ha tre stk i bilen også om det ikke blir ALT for varmt (da er de muligens i hundegodt standen eller i teltet til Lill ved Collie ringen ) Du må holde fokus på parring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Du må holde fokus på parring Er her ikke før på mandag jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Noen som har en ekstra på søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Jeg tar en tur i morgen likevel, skal stille curly og titte på flat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Noen som kan sjekke når vorsteh går imorgen? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Noen som kan sjekke når vorsteh går imorgen? Sent from my iPhone using Tapatalk Ring sju klokka 0900. En korthåret valp, ti korthåret voksne, åtte strihåret voksne. I samme ring, i den rekkefølgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Hmmm... Noen som har vært der i dag som kan fortelle om det er vanskelig å finne frem? Er det skiltet?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Og jeg leter etter ringoversikt, har det virkelig ikke blitt publisert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Ring sju klokka 0900. En korthåret valp, ti korthåret voksne, åtte strihåret voksne. I samme ring, i den rekkefølgen. Tusen takk! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Og jeg leter etter ringoversikt, har det virkelig ikke blitt publisert?? ligger ringkart i lp norge gruppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts