Ingvild Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Hvem skal til Drammen? 31. mai og 1. juni. Innså plutselig at påmeldingsfristen går ut straks, og det er vel på tide å bestemme seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Melder på Pim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Melder på Nuka! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Melder på knertis! Hun slipper fortsatt dekkhår, men har fått tilbake underulla, så hun er som en liten gåsunge å ta på akkurat nå. Om hun får løpetid i løpet av mai vil hun fortsatt være innen fristen, og da kommer jeg også med Gunde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Stiller ingen av mine, men stiller vist to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Lani skal. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Amigo er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Tror Klima er påmeldt, men jeg skal ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Ben skal gå agility NM, både individuelt og lag.Bliss skal gå klasse 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Willy er påmeldt, men kommer ikke. Vi må i konfirmasjon i Trøndelag i stedet, vi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Oliver skal, Lyra skal, Arya skal og Marley skal. Stella? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Begge er meldt på, håper ikke de kræsjer. Jatzy ska jo seff ta storcertet haha Yoshi skal på valpeshow. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Tuva har blitt BIR, BIG og BIS 2 for dommeren. Så burde dratt, men det gjør vi ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Oliver skal, Lyra skal, Arya skal og Marley skal. Stella? Stella sier hun vil være med å leke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Stiller ikke i år, men skal gå elev på sheltie og aussie, og jobbe motsatt dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Tank er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Blir siste start i LP2 her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Tindra skal visst starte Lp1 (så mye for og holde det hemmlig ) :frantics: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Da er både knertis og Gunde påmeldt! Blir sesongåpning for teltet mitt også. Er det noen lokalbekjente som har noen tips til overnatting med hund? @Mud eller @Monica123 feks? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Da er Pim også påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Da er både knertis og Gunde påmeldt! Blir sesongåpning for teltet mitt også. Er det noen lokalbekjente som har noen tips til overnatting med hund? @Mud eller @Monica123 feks? Aner ikke har liksom ikke det problemet stort sett Hadde vi hatt plass kunne dere campet hos oss! Vet de fleste bor på Drammen Camping, men det er åpenbart mange som bor på hotell i byen også, for det tusser stort sett av bikkjer i hele byen den helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Aner ikke har liksom ikke det problemet stort sett Hadde vi hatt plass kunne dere campet hos oss! Vet de fleste bor på Drammen Camping, men det er åpenbart mange som bor på hotell i byen også, for det tusser stort sett av bikkjer i hele byen den helgen. Tusen takk, altså, men jeg bor jo nesten i Drammen, så det er evt til eier av Gunde, dersom hun bestemmer seg for å melde på flere hunder. Da søker jeg opp hoteller i nærheten av travbanen og tipser om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Nora, Fredrik og Jäger er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Klarer ikke bestemme meg! Og ordinær frist går ut i dag... Vi skal i så fall stille på lørdag, og da er ikke kollektivtilbudet så ille som på søndager, men det skal likevel holde hardt å komme meg dit tidsnok hvis vi får oppmøtetid klokka ni. Men kan jo melde på og se om det ordner seg med skyss eller håpe på sen oppmøtetid. På en annen side er det mange ting jeg heller vil bruke 350 kroner på enn å kaste de ut av vinduet dersom jeg ikke får dratt. Også kommer fineste Fryd, og han vinner vi ikke over uansett. Samtidig får vi i alle fall ikke storcertet hvis vi ikke prøver. Tror jeg bare får kaste kron og mynt om dette, jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Også kommer fineste Fryd, og han vinner vi ikke over uansett. Samtidig får vi i alle fall ikke storcertet hvis vi ikke prøver. Tror jeg bare får kaste kron og mynt om dette, jeg. Veit du, det er alltid en masse fine hunder en "ikke kan slå" med sin ungjypling/pelsløse/jakttype/elleville, men så skjer undre fra tid til annen også. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts