MaritaS Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Hahaha, dagens beste to minutter! Mange blåmerker har du? 2 Siter
Gjest Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Hahahaha! Fantastisk musikkvalg! Digger helt i starten, hvor Ymse bare klikker mongo og du står helt i ro, klør deg litt i huet og bare "jaaaaah"...... Siter
Kaja Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Maange blåmerker!! Ymses ultimate belønning er å hoppe, så det blir mye av det i trening 1 Siter
Anette Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 hadde ordnet en leke og ikke vært human body bag 1 Siter
Kaja Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 hadde ordnet en leke og ikke vært human body bag Leker er ikke på langt nær så morsomt, Hilsen Ymse Siter
Mud Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Søte Ymse! Hvorfor jobbe for belønning når man kan belønne seg selv! Der har du jo faktisk en takknemlig hund å trene med. Det er perfekt å ha hunder som synes det er stas å hoppe opp på fører! Siter
Maria Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Søte Ymse! Hvorfor jobbe for belønning når man kan belønne seg selv! Der har du jo faktisk en takknemlig hund å trene med. Det er perfekt å ha hunder som synes det er stas å hoppe opp på fører! Jeg har en som eeeelsker å hoppe på meg som belønning i treningssammenheng. Men tro du meg - hun har blitt røska i ører og pels av ymse instruktører som synes det er fy-fy. Vel - JEG synes det er greit, og det funker faktisk som en god form for belønning. Spørsmålet er vel hvorvidt man selv liker det eller ei Ymse er søt, han. Kenguru-hunden 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Jeg slutta med sant når jeg hadde knekt noen briller fordi hunden traff brillene Siter
Kaja Skrevet 25. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2014 Ymse har dulta hardt i nesa mi noen ganger men for meg er det viktigst å ha en lykkelig hund <3 3 Siter
Mud Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Ymse har dulta hardt i nesa mi noen ganger men for meg er det viktigst å ha en lykkelig hund <3 han ser lykkelig nok ut kule bikkja! Liker de litt sånn jeg 1 Siter
Artemis Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Han ser veldig søt og glad ut. Jeg som ikke liker når hunder hopper hadde nok fått helt fnatt. 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Ymse har dulta hardt i nesa mi noen ganger men for meg er det viktigst å ha en lykkelig hund <3 Han blir ikke noe mindre lykkelig av å ikke få støte deg i nesa da Siter
Kaja Skrevet 25. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2014 Han blir ikke noe mindre lykkelig av å ikke få støte deg i nesa da han blir ikke veldig motivert av annet plager meg ikke, blåmerker følger med vorsteh 1 Siter
MissHeike Skrevet 25. April 2014 Rapporter Skrevet 25. April 2014 Min Keiron er akkurat sånn, men da sier bare alle sammen at han er stressa tulling som må i streng ro trening. Lykkelig hund, Vorsteh høres rimelig spesiell ut egentlig, litt som en typisk "ekstrem" hund skulle man trodd enkelte folks beskrivelse av dem. Dult i nesa er jeg også måtte bli vant med, er bare mest ubehagelig, men det er gøy med en glad hund 1 Siter
Aymee Skrevet 26. April 2014 Rapporter Skrevet 26. April 2014 Hahaha, dette bringte tilbake minner ja. Vorstehre altså, de er noen snodige saker. 1 Siter
Kaja Skrevet 26. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2014 Syns ikke Ymse er spesielt ekstrem, jeg forventa myyyye mer Siter
Carina Skrevet 28. April 2014 Rapporter Skrevet 28. April 2014 Haha, morsom hund. Jeg digger vorstehere. 1 Siter
Recommended Posts