Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei!


Th3a
 Share

Recommended Posts

Hei! Er en jente på snart sytten år som har hatt dyr og spesielt hund som stor interesse fra jeg var svært ung. Min onkel drev med oppdrett på strihårede vorstehhunder og hver sommer var jeg på besøk for å kose med valpene. Fra jeg var åtte til tretten år gikk jeg tur med naboens Cocker Spaniel daglig, med egen nøkkel til huset så jeg kunne hente henne og gå tur når jeg ville. Da jeg var tretten år gammel og cockeren dessverre døde gikk min største drøm i oppfyllelse. Min egen hund. :wub: Den dag idag eier jeg verdens beste Golden Retriever-tispe ved navn Nemi. Hun fyller fire år allerede i sommer, tiden går skrekkelig fort merker jeg. Hun er min bestevenn og følger meg over alt. Hun er en stoooor jente på litt over 60 cm i mankhøyde og har alltid vært like rolig og snill. Aldri hatt noe problemer med henne!

 

Får vel slenge inn et par bilder av henne! :)

 

Første dagen jeg hadde henne fikk hun hilse på ilderne mine, rart å se hvor liten hun var i forhold til buret.

345dgcz.jpg

Vakre vesla mi, får vel titte fram litt etterhvert i de andre trådene også. :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...