BareLinn Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Det er vel på tide å presentere vesla her inne, også Phoebe er en engelsk mastiff tispe, født 27.01.14, som kom hjem til oss for 1ukes tid siden Oppdretter er Mona Syvertsen, og vi fikk godt inntrykk av både oppdretter,miljø, og hundene hennes Valpene er oppvokst med hester,voksne hunder av forskjellige raser,søsknene sine og katter. Super plass for folk og dyr, og kjempefine folk Oppdretter følger oss videre på ferden, og er godt behjelpelig med alt av spm vi måtte lure på Kommer flere bilder etterhvert som vi lærer hverandre å kjenne bedre På tur Hakk i hæl, har fått en ny betydning <3Kan ikke alltid være like heldig Et av de første bildene jeg tok Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 12 Siter
Mardina Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 :wub: Vakker nå og kommer sikkert til å bli lekker smekker som voksen også 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Åh, for en herlig bamse! Gratulerer så mye. Nysgjerrig som jeg er lurer jeg på hva de stripsene i halsbåndet er? Siter
BareLinn Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Åh, for en herlig bamse! Gratulerer så mye. Nysgjerrig som jeg er lurer jeg på hva de stripsene i halsbåndet er? Taaaakk Hehe, de var bare for at oppdretteren skulle se forskjell Har bare glemt å fjerne de Har ikke gidda å bytte halsbåndet enda heller, da hun er et relativt OK halvstrup på seg, som passer ei liiiita stund til De vokser jo så himla fort Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Et par bilder til av frøkna Tror hun lukker øra Hekken i hagen lever nok ikke lenge.. <3 <3 Skummelt med vann.. kaldt var det og <3Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter
Alvira Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Åååååeh! *smelt* Engelsk mastiff stod nesten øverst på listen, men så ble det Bullmastiff i stedet Masse flere bilder takk! 2 Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Her er et par til, av den fine frøkna vår Åååååeh! *smelt* Engelsk mastiff stod nesten øverst på listen, men så ble det Bullmastiff i stedet Masse flere bilder takk! Bilder kommer nok løpende Er det du som har Arthur? Han har jeg isåfall hilst på.. fantastisk flott hund Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Siter
Bellare Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Om det er i Florø du held til og skulle trenge firbeinte for litt sosialisering av frøkna, så stiller eg gjerne opp med bruningen min Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Om det er i Florø du held til og skulle trenge firbeinte for litt sosialisering av frøkna, så stiller eg gjerne opp med bruningen min Jeg bor desverre ikke der lenger, ellers hadde vi lett vært med Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 "Jeg kommeeeer" Fin, sant? Hun gjør seg såååååå til, når hun får mat haha Søtaste! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 1 Siter
Emilie Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Åååh, søta! Jeg forventer du kommer og besøker meg og @Alvira snart 1 Siter
jma Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 aaawwww... så skjønn! Koselig med flere molosser her 1 Siter
Snoffe Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Så nydelig frøken Blir Engelsk Mastif stor? 1 Siter
BareLinn Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2014 Åååh, søta! Jeg forventer du kommer og besøker meg og @Alvira snart Jaaa, sant? Helt herlig Skal nok se vi får til det Hvis ikke er dere hjertelig velkommen hit,og aaawwww... så skjønn! Koselig med flere molosser her Takk Er selvfølgelig heeelt enig Så nydelig frøken Blir Engelsk Mastif stor? Hehe, disse valpene er beregnet til at tispene blir ca 80-90kg og hannhundene trolig mellom 100-120kg. Stooore foreldre,og tanta er 100kg Så ja Herreguuuud så fin! Taaaakk Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 1 Siter
maysofie Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Hehe, disse valpene er beregnet til at tispene blir ca 80-90kg og hannhundene trolig mellom 100-120kg. Stooore foreldre,og tanta er 100kg Så ja .............. HJELP Søt frøken da 1 Siter
Snoffe Skrevet 24. April 2014 Rapporter Skrevet 24. April 2014 Hehe, disse valpene er beregnet til at tispene blir ca 80-90kg og hannhundene trolig mellom 100-120kg. Stooore foreldre,og tanta er 100kg Så ja 2 Siter
Recommended Posts