Mari Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Hentes i Trondheim eller sendes mot porto. Ruffwear Approach Pack XS. Korte hvite hår gir kløven et ekstra løft. Brukt en håndfull ganger. 400,- SOLGT Katahdin dekken str XL til tispe. Kun prøvd på, alikevel inkluderer jeg mange hvite korte hår. 350,- Hurtta Ultimate Varmedekken. Str 40. Svært pent brukt. Inkluderer nyvaskete korte, hvite hår i prisen. Farge Raspberry. 300,- SOLGT Hurtta Pro Fleecejakke. Vanntett. Str 40. Svært pent brukt, nyvasket og pimpet opp med korte, hvite hår. 300,- SOLGT CDPits Weightpull sele. Som ny. Bestilt fra USA og brukt på minibull 2-3 ganger. Alle eventuelle korte og hvite hår får du med på kjøpet uten tillegg i prisen. 450,- CDPits Walking Harness. Svært pent brukt. Bestilt fra USA og brukt på minibull. De hvite, korte hårene er limited edition, no longer available to Hundesonen. 250,- Collarmania. Alle er 18-22 inches (ca 45 til 55 cm) og 1,5 inches bred med unntak av superhero-båndet som er 1 inch. Noen er mer brukt enn andre, tar 100 pr stk for enkelhets skyld. Korte, hvite hår sa du? You know the drill. Grå og rosa blomster Sjokkrosa og turkis blomster SOLGT! Superhelter SOLGT Trixie mat og vannskål med stativ. Korte, hvite hår er bra for fordøyelsen. 50,- SOLGT Oppblåsbar krage og korte, hvite hår. Brukt til minibull. 50,- SOLGT Furminator. Fin til å fjerne korte, hvite hår. SOLGT Flexi 8 meter. Stort. SOLGT Åpnet boks med Plaque Off. Denne boksen er 180 gr, kontra 60 gr som er vanlig størrelse. Mer enn halvfull. Vekten inkluderer boksen, så dere får bedømme selv. Skjeen er brukket. Denne j*velen har sikkert også et par korte hvite hår slik alt jeg eier i hele verden har det. 50 kr evt gratis ved kjøp av rimelig andel ting. GITT BORT Hvis prisene er urimelige, please si fra! Jeg gjetter litt her. Evt gi bud! Kjøper du flere ting får du rabatt. Har også et Vari Kennel Large flybur, et Skudo flybur str 4 og et Kela bilbur til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Jeg vil gjerne ha halsbånd med røde blomster og furminator! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Jeg vil gjerne ha halsbånd med røde blomster og furminator! Det skal du få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Vi vil veldig gjerne ha det andre halsbåndet med tegneserie! Hva tenkte du for flexien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Katahdin dekken str XL. Kun prøvd på, alikevel inkluderer jeg mange hvite korte hår. 350,- For tispe eller hanne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Vi vil veldig gjerne ha det andre halsbåndet med tegneserie! Hva tenkte du for flexien? Oops, glemte jeg å skrive pris? Tenkte 50,- Katahdin dekken str XL. Kun prøvd på, alikevel inkluderer jeg mange hvite korte hår. 350,- For tispe eller hanne? Tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Oops, glemte jeg å skrive pris? Tenkte 50,- Tispe. da utgår det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Sender PM om straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Jeg vil gjerne ha kløven + matskålene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Superhelt og flexibånd er solgt! Om du sender meg en pm og bekrefter, castella, så er kløv og skåler solgt også. Oppdaterer startinnlegget i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Oops, glemte jeg å skrive pris? Tenkte 50,- Tispe. Har du oversikt over hvilke raser det passer til? Edit: Kan legge til at jeg er interessert hvis det passer til mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Hvis noen ombestemmer seg om superhelthalsbåndet så vil jeg gjerne ha det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Superhelt og flexibånd er solgt! Om du sender meg en pm og bekrefter, castella, så er kløv og skåler solgt også. Oppdaterer startinnlegget i morgen. Jeg må bare dobbelt sjekke iforhold til str. Jeg håper virkelig den passer og at jeg ikke må helt ned til xxs. Jeg måler og sier ifra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Har du oversikt over hvilke raser det passer til? Edit: Kan legge til at jeg er interessert hvis det passer til mine Denne siden sier 32 kg og oppover, typ weimaraner, stor vorsteh. http://www.hundeutstyr.no/katahdin-varmedekken-p-394.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Jeg må bare dobbelt sjekke iforhold til str. Jeg håper virkelig den passer og at jeg ikke må helt ned til xxs. Jeg måler og sier ifra Ikke noe problem! Jeg sjekker innom igjen i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Er alle Collarmania-båndene solgt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Denne siden sier 32 kg og oppover, typ weimaraner, stor vorsteh. http://www.hundeutstyr.no/katahdin-varmedekken-p-394.html Har du mulighet til å måle lengden på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Jeg tar kløven om @Castella ikke skal ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Har du cm mål på den oppblåsbare kragen? Jeg vet ikke hvor stor en minibull er rundt halsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Er alle Collarmania-båndene solgt da? Det grå med hvite blomster er ikke solgt. Har du mulighet til å måle lengden på det? Jeg målte på toppen av ryggsømmen og kom til 64. Jeg tar kløven om @Castella ikke skal ha den. Castella har herved ut dagen. Har du cm mål på den oppblåsbare kragen? Jeg vet ikke hvor stor en minibull er rundt halsen Helt stramt er det 29 cm, helt makset ut ca 53. Det siste målet var litt vanskelig å få målt... Edit, kløven er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Kva mål er det på den svarte og rosa selen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Tror nok dessverre det halsbåndet blir noen cm for lite. Det andre halsbåndet vi kjøpte av deg passer akkurat når det er dratt helt ut, så da må jeg stå over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Kva mål er det på den svarte og rosa selen? Skal måle i kveld. Hurtta dekken, mat og vann skåler og plaque off er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Kva mål er det på den svarte og rosa selen? 40 cm rundt halsen. Helt strammet rundt brystet er den 53 cm, helt slakk er den 75 cm. Bryststolpen er ca 19 cm fra halsen. Alt circamål for øvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Får ikke til å sitere, men tar gjerne den oppblåsbare kraven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts