Gå til innhold
Hundesonen.no

Krutt - Tysk Jaktterrier * Bilder! :)


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hunter's Favorites Asterix " Krutt " f. 20.02.2014

Er ikke så mye å skrive enda egentlig. Han er som valper flest. Sove, spise, bite repeat! Ekstremt tøff, veldig våken og har bare hatt ett uhell inne Sover korte strekk av gangen og er en terroris

Terroristen er nå 12 uker og, jaja han blir voksen Han gikk på ferske hjortespor for noen dager siden og jobbet som en proff

Så pen han er :wub: Har jo litt å slekte på og, ser jeg i DW. Kullsøster til mor er jo av de bedre eksteriørt. (Og jo, den slekta går i hi så det står etter, lykke til med å unngå den biten :P )

Det er hvertfall ikke mitt problem :P Jeg skal bare gå ettersøk med han :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jeg at han tyskeren som kjøpte huset mitt har en sånn sak? Den pleier visst å gå å knaske pusekatter på tur den :| Gjemmer de seg for nære veien når den passerer sier det schmakk...

Søte hunder hos andre :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Utrolig søt altså! Gjerne fortell mer om å ha lille terrorist i hus. :) hva synes Kua om han?

Min ærlige mening? Forferdelig slitsomt. Han er i 100 hele dagen, klarer ikke hvile for egen maskin (må holdes eller legges i bur). Han plager Ymse og Kua hele tiden. Ymse syns det er greit innimellom men blir veldig gira selv (Ymse er helt rolig inne om Krutt ikke er hjemme). Kua er ikke fornøyd og de krangler en del (Krutt svarer om Kua "kjefter". ) så hun har seng i høyden og vi skiller av kjøkkenet med grind så de store kan få fred der (de hopper over)

Positivt sett lærer han fort, sporer ekstremt bra og er totalt uredd alt. Veldig interessert i vilt uten at han har ressursforsvar ovenfor oss. Regner med han blir noe mindre slitsom etterhvert og glad jeg ikke er alene om han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er første gang han faktisk har sovnet av seg selv (med litt kjeft fra Kua sin side). Nå har han sovet en hel halvtime.Og sover enda Wtf :shocked::blink::frantics::cool: *sitte helt stille*

Bilde tatt rett før han sovnet hvor jeg ikke klarte annet enn å sitte sånn :fear:

10371660_10154206678425311_1908566657405

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruttis har idag gått sitt andre blodspor. Det første var overhode ingenting å skryte av :lol: men idag gikk det mye bedre :) Surret litt i starten men løsnet fort. Sporet var rundt 70 meter tror jeg. Fikk filmet hele, (film kommer).
Og selvsakt tatt litt bilder!

Sporet hadde ligget ca 30 min, og ble lagt med slepeskank og blod (han er ikke såå interessert i blod men skanken kan drepes for).

10325369_10154210446300311_2637779857251

En ekte tysker :lol:

10407234_10154210446740311_1732985256811

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...