Gå til innhold
Hundesonen.no

Airmax blåser selges


Recommended Posts

Har en blåser som jeg ikke bruker, da ingen av hundene har pels nok til at det er noe vits å dra den frem. :lol:

Og siden jeg trenger pengene, så er det bedre å se om det er muligheter for å finne den et nytt hjem hvor den blir satt pris på. :ahappy:

Det er vel denne fra Hund-1 om jeg ikke husker feil, bare ikke samme farge.
http://hunden.mamutweb.com/Shop/Product/AIRMAX-2-motors-t%C3%B8rker/2200AM-240

Den ser altså sånn ut:
Airmax.jpg

Etter å ha flyttet 2 ganger på kort tid, så er jeg ikke 100% sikker hvor de løse munnstykkene bildet er er, men jeg skal lete overalt for å se om jeg finner de. Har aldri brukt de selv ser du.
Airmax_2.jpg

Gi bud! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den har ikke lik fasong som den i linken?

Hvor gammel er den og hva kostet den ny?

Den i linken er muligens den oppgraderte modellen, for blåseren er kjøpt hos Hund-1 og den kostet 3900 kr ny.

Og det er samme informasjon som stod på hjemmesiden når den ble kjøpt (det bildet med endene på), så eneste som er forandret fra når jeg kjøpte den er bildet. Altså de har forandret på utseendet til blåseren.

Jeg forventer ikke opp i mot ny pris for den, nærmere 2000 kr. Men den blir sjelden brukt, så den er i god stand.

Så de som er interesserte må bare komme med bud, så blir vi nok enige om en pris vi begge kan leve med. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...